Zoekresultaten

  1. Ska P 187

    Binnenlands nieuws

    Wat zou ditforum zonder Leo zijn?
  2. Ska P 187

    F1 en andere motorsport

    Ik viel in slaap, dus ja maar enzo...
  3. Ska P 187

    Copa del Rey

    Verrek zie op soccerway dat Ateltico zowaar ik doelpunten tegen kan krijgen. 1-0 voor Rayo, viva la republica!
  4. Ska P 187

    Copa del Rey

    Hoppa 4-1, de MSN kan rust krijgen voor de return tegen die tering canaries
  5. Ska P 187

    F1 en andere motorsport

    We gaan toch niet GT lopen bashen he? De 24 uur jaja, we met een groepje vrienden gedaan, waarvan er eentje in slaap viel, waardoor we uiteindelijk nog aan de bak moesten ook.
  6. Ska P 187

    De toekomstige Kuip

    lekker hoor.
  7. Ska P 187

    De toekomstige Kuip

    Grolsch toch? Wat schenken ze bij PSV?
  8. Ska P 187

    Buitenlandse politiek

    Als SA Iran aanvalt dan klapt Rusland er boven op. Wanneer Israel Sadat in Syrie direct aanvalt is Israel ook het sjakie. Daarom zijn de Israelis wel zo slim geweest het 1 en ander te coordineren met Rusland. Die maken er geen probleem van wanneer Russische vliegtuigen het luchtruim schenden. In...
  9. Ska P 187

    Real Madrid - de club senor met Catalaanse roots

    Promotie hebben ze in ieder geval niet gehaald.
  10. Ska P 187

    Binnenlands nieuws

    Een beetje wat er hier gaande is. de PSOE/PvdA verliest zwaar ten koste van Podemos/SP.
  11. Ska P 187

    Bizar Nieuws

    Bij mij gaatalles zwart, zonder bon handje contantje. Maar ik ben dan ook een ekte en mijn vrouw heeft de loterij met mij al getroffen.
  12. Ska P 187

    Binnenlands nieuws

    De schuldige is natuurlijk met name de PvdA. Zij zijn het die hun achterban verlochenen, niet de VVD. Die doen wat je van een partij mag verwachten die voor zoveel mogelijk vrije markt economie is en in principe tegen staatsbemoeienis.
  13. Ska P 187

    Het grote Serie topic!

    Vechtershart op de zondagavond is best okay eigenlijk.
  14. Ska P 187

    'Junts pel S?'

    En Catalunya gaat weer naar de stembus. Ze, de 'junts pel si knakkers' krijgen het niet voor elkaar een regering te vormen, Artur(o... hehehe) Mas is het corrupte problem. Die motten de communisten/anarchisten weet ik veel wat van de weet ik veel wat niet als leider. Ik ben benieuwd waar deze...
  15. Ska P 187

    Bizar Nieuws

    Ik hoop dat het deze kamal is, o ijdele hoop.
  16. Ska P 187

    Binnenlands nieuws

    Zo zit ik ook in elkaar, alleen niet altijd. Ik heb over het algemeen liever dat mijn geld naar een kleine middenstander gaat. Met ketens als V&D heb ik dan weer niets.
  17. Ska P 187

    Buitenlandse politiek

    Die 'we' bestaat volgens mij niet echt. Dat kon je toenertijd van het verdrag wel zien en heden ten dage hebben we de EU waar sommigen hun best doen, maar waar het in de verste verte nog niet op 'we' lijkt zodra het ergens over gaat. Dan heb ik het nog niet over de Amerikanen die een hele andere...
  18. Ska P 187

    Buitenlandse politiek

    ?We? als in?
  19. Ska P 187

    Buitenlandse politiek

    Doe mij maar hangen ipv de elektrische stoel.
  20. Ska P 187

    Stel je zelf even voor

    Leek in de verste verte niet op vakx. Zou m wel graag terug zien. Vakx is van mijn part ook nog steeds van harte welkom overigens.
Bovenaan