De KNVB is er een voorstander van en ik denk de clubs (inmiddels) in meerderheid ook wel, zeker nu blijkt dat het in de 2e Divisie ook prima werkt, dus dat zal volgend seizoen wel gebeuren. Hopelijk. Het is zeker nog niet besloten.
Dat de hoofdklasse daarin ook meegenomen wordt is wel nieuw...