Zoekresultaten

  1. de waan

    KNVB Beker 2016/17

    Die zijn beter dan het eerste, dus dat wordt een veegpartijtje.
  2. de waan

    KNVB Beker 2016/17

    Nog ??n kleine aanpassing en hij is perfect. :duim:
  3. de waan

    KNVB Beker 2016/17

    Bij de laatste 16 van de beker zitten clubs van niveau 1,2,3,4 en 5. Dat is vast nog nooit eerder voorgekomen.
  4. de waan

    KNVB Beker 2016/17

    ASWH staat weer voor. :duim:
  5. de waan

    Binnenlandse politiek

    Helaas:
  6. de waan

    Binnenlandse politiek

    :duim:
  7. de waan

    KNVB Beker 2016/17

    Kut man, Spakenburg maakt nog gelijk. Jodan Boys! :duim:
  8. de waan

    Piet, zwart of niet?

    Wij hadden vroeger dit boekje thuis weet ik me nog te herinneren. Kon allemaal toen, niks aan de hand. Maar zwarte piet mag niet veranderen met de tijd, want "Hollandsche cultuur" of zoiets.
  9. de waan

    Binnenlandse politiek

    Hup, CDA!
  10. de waan

    Toto KNVB Beker Ronde 4

    25.10.2016 18:30 VVSB - Katwijk 1-1 25.10.2016 20:00 TEC - SC Cambuur 0-2 25.10.2016 20:00 ADO Den Haag - Telstar 2-1 25.10.2016 20:00 Go Ahead Eagles - Jodan Boys 5-0 25.10.2016 20:00 FC Volendam - Almere City FC 1-2 25.10.2016 20:00 Spakenburg - ASWH 0-3 25.10.2016 20:45 Sparta Rotterdam - PSV...
  11. de waan

    Binnenlandse politiek

    Dat hebben we nu ook al, omdat de eerste kamer ineens vond dat ze ook aan partijpolitiek moeten doen.
  12. de waan

    Piet, zwart of niet?

    Het is al vanaf het begin fout gegaan omdat die vervelende Quinsy er mee aan de haal ging. Vanaf dat moment zaten de hakken aan alle kanten meteen in het zand met het huidige geneuzel als gevolg.
  13. de waan

    Binnenlandse politiek

    Liberaal heeft net zo veel met rechts te maken als dat de VVD (nog) liberaal is.
  14. de waan

    Tv-topic

  15. de waan

    Tweede Divisie 2016-2017

    Opmerkelijk en lovenswaardig. VVSB heeft de jaarrekening op de site gezet inclusief alle cijfers. Die hebben lekker gecasht het afgelopen seizoen. http://www.vvsb.nl/bestanden//160172_VVSB_Jaarverslag_v2__281_29.pdf
  16. de waan

    Derde divisie zaterdag 2016/2017

    Weggegooid geld dus.
  17. de waan

    Voetbal op de schop/Super League

    Misschien is het toeval, maar het verschil tussen de betere en slechtere clubs in de Eredivisie lijkt dit seizoen wel erg groot. Het is vrij ongebruikelijk dat je met een gemiddelde van 1 punt per wedstrijd 11e staat.
  18. de waan

    Derde divisie zaterdag 2016/2017

    Heb nog steeds geen idee wat voor bedrijf Boso is. Dat geldt trouwens ook voor Hubert.
  19. de waan

    Groundhopping; Tips en adviezen

    Ook in 11Freunde laatst. Het dreigt een beetje afgezaagd te worden zo langzamerhand.
  20. de waan

    Piet, zwart of niet?

    Is de boycot failliet of de HEMA?
Bovenaan