Zoekresultaten

  1. de waan

    Tweede Divisie 2016-2017

    Als het goed is komt het goed:
  2. de waan

    Tweede Divisie 2016-2017

    Ja, maar ik vind het veel prettiger om even op de pc te kijken. Anders moet ik weer kijken wanneer het uitgezonden wordt, of het opnemen. En natuurlijk met allemaal onzinnig gelul tussendoor. En ja, ik ben lui.
  3. de waan

    Tv-topic

    Dan lijkt me de Nobelprijs passender dan de Televizierring, want dat gaat er toch om of een programma leuk is?
  4. de waan

    KNVB Beker 2016/17

    Spakenburg is ook zo wisselvallig als maar kan. Ik schat ASWH echt niet veel minder in.
  5. de waan

    Tweede Divisie 2016-2017

    Kan iemand mij ook uitleggen waarom ik het ene deel van de samenvattingen wel kan kijken met een account en dat ik bij anderen onvoldoende rechten heb? Echt, wat een kutclub, dat Fox.
  6. de waan

    Derde divisie zondag 2016/2017

    Ik trek het niet. Sorry.
  7. de waan

    Derde divisie zondag 2016/2017

    Ik heb geloof ik nog nooit een stukje van die site tot het eind af kunnen luisteren.
  8. de waan

    Tweede Divisie 2016-2017

    Ik wil nog even de samenvattingen kijken, maar daar heb je nu dus kennelijk ook al een inlog voor nodig?
  9. de waan

    Derde divisie zondag 2016/2017

    Haha ja, dat dacht ik ook. Frommel, kluts, frommel en vervolgens koeltjes intikken. Knap hoe snel hij zich aanpast.
  10. de waan

    Tweede Divisie 2016-2017

    23 en 88
  11. de waan

    District Oost

    Ben je er al klaar mee?
  12. de waan

    Tweede Divisie 2016-2017

    Opmerkelijke en knappe zege van UNA. Wordt lekker spannend nu. Piepjong FC Twente-VVSB was zeer, zeer matig. Wel een verdiende winnaar.
  13. de waan

    Derde divisie zondag 2016/2017

    Nee hoor, maar het is soms een beetje schipperen voor de balans. Feit is wel dat de tweede wedstrijd die ik mis ook de tweede zege betekent. Volgende keer zeker weer present.
  14. de waan

    Tweede Divisie 2016-2017

    Spakenburg kan kennelijk beter op zondag gaan spelen.
  15. de waan

    Hoofdklasse B 2016-2017 (zaterdag)

    Ja, dat past wel aardig in het beeld dat ik er van heb. Ze hadden ook nog eens veel dikker moeten winnen begreep ik.
  16. de waan

    Tweede Divisie 2016-2017

    HFC laat de whisky een keer staan en het staat gelijk 4-0 tegen Spakenburg. Herstel: 5-0.
  17. de waan

    De piramide

    Ik heb daar wel een met mensen van IJsselmeervogels over gediscussieerd, maar dat is dus echt het sentiment. Was nog in de tijd dat ze bijna ieder jaar landskampioen werden. Ik denk dan dat je je dan toch wilt bewijzen op een hoger niveau. Maar nee, ze willen zichzelf vooral wijs maken dat ze de...
  18. de waan

    Oranje nieuwstopic

    Nou alleen Carlo l'Ami nog en de keepersstaf is compleet.
  19. de waan

    Derde divisie zaterdag 2016/2017

    Bij Jong Twente kun je volgens mij ook zo doorlopen.
  20. de waan

    Tweede Divisie 2016-2017

    Ik heb mijn hele "carriere" zo'n beetje met namen van cafe's op de buik gespeeld.
Bovenaan