Zoekresultaten

  1. de waan

    Piet, zwart of niet?

    Hoe is het eigenlijk afgelopen met die HEMA-boycot en die AH-boycot?
  2. de waan

    Piet, zwart of niet?

    Zijn De Wolf en Z-Side ziek?
  3. de waan

    Districtsbeker 2016/17

    Leuk potje bij JOS.
  4. de waan

    Derde divisie zondag 2016/2017

    Bestaat Club Italiano eigenlijk niet meer? Op zo'n clubnaam kan ik mijn fantasie aardig loslaten.
  5. de waan

    Tv-topic

    Ik heb de uitzending niet gezien, maar ik schat zo in dat de bolognese voor de chips bestaat uit zout, suiker, knoflookpoeder en ve-tsin a.k.a E621.
  6. de waan

    Sensini 49 jaar

    Gefeliciteerd!
  7. de waan

    Districtsbeker 2016/17

    Het is wat met die scheidsrechters. Is dat trouwens good old Gus Uhlenbeek?
  8. de waan

    Tweede Divisie 2016-2017

    Gert Jan Karsten. Die heeft ook zo'n beetje overal gefaald toch?
  9. de waan

    Jupiler League speelronde 11

    Ik zie dat Bokkerink speelt bij Achilles. Hoeveel geblesseerden hebben ze dan wel niet?
  10. de waan

    AZ in Europa.

    Omdat andere clubs zich blameren wil dat nog niet zeggen dat AZ dat dan ook maar moet doen. Hetzelfde AZ presteerde de afgelopen jaren vaak juist prima in Europa en het is niet zo dat we sinds 2013 ineens veel zwakker zijn geworden.
  11. de waan

    Wielrennen

    Een kwestie van tijd voordat we de talenten uit Koeweit, Qatar en Bahrein in de grote ronden gaan zien.
  12. de waan

    Wat is er gebeurd met?

    Is het gezeik over de Top 2000 alweer begonnen dan?
  13. de waan

    Wielrennen

    En Cavendish is een lul.
  14. de waan

    Districtsbeker 2016/17

    Barbaros stond niet lang voor het eind nog voor tegen De Bleek. Dat was wel een beste stunt geweest. En de 9-0 van Heino tegen Heerde (koploper in de 3e klasse) vond ik ook wel verrassend. Vooral de hoogte van de overwinning dan.
  15. de waan

    Amerikaanse verkiezingen 2016

    Over vier jaar zal mevrouw Obama wel mee doen. Of mevrouw Putin wellicht.
  16. de waan

    Gras, of toch niet?

    Als we ergens in achterop zijn geraakt is het wel op techniek.
  17. de waan

    Gras, of toch niet?

    Nee hoor, begrijpelijk wel.
  18. de waan

    Ons Europees voetbaltopic

    Alsof je naar een bekerwedstrijd van een eredivisieclub tegen ern hoofdklasser zit te kijken.
  19. de waan

    Ons Europees voetbaltopic

    Ik hoop zo dat Jozsef kijkt met dat getrommel op de tribune.
  20. de waan

    Het Provincie 'maar toch vooral Limburg'-Topic

    Zo klein is die kip toch niet meer?
Bovenaan