Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Gelukkig voor Unregistere scoorde Magreb'90 niet.
Zelf vanochtend op het laatste moment door omstandigheden besloten thuis te blijven. Ik heb de indruk dat ik dat moet blijven doen, want ik heb HSC'21 dit seizoen nog niet live zien winnen. Al wel een handvol keer zien verliezen of gelijkspelen.
Die van mij kan ook wel eens een update gebruiken, al blijven de grootste favorieten wel grotendeels hetzelfde:
1. Joy Division - Closer (1980)
2. Daryll-Ann - Daryll-Ann Weeps (1996)
3. Stereolab - Dots and Loops (1997)
4. dEUS - Worst Case Scenario (1994)
5. Sonic Youth - Daydream Nation...
Het enige dat ik weet is dat RIVM-verhaal waarin wordt gesteld dat het niet schadelijk is. En al blijft het ook nu nog onduidelijk, om zo min mogelijk risico te lopen maar zo snel mogelijk alle rubber vervangen door een andere vulling zou ik denken. Blijft alleen nog de vraag waar die rekening...
Haha, ja dat denk ik ook wel.
Waarschijnlijk een suggestieve, vage en op velerlei wijze uit te leggen vraag gesteld die met "Si" werd beantwoord, waarna de Telegraaf daar weer vlijtig een berichtje omheen heeft verzonnen.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.