Zoekresultaten

  1. de waan

    Derde divisie zaterdag 2016/2017

    Onsportief hoor, scoren terwijl er een tegenstander op de grond ligt. :p
  2. de waan

    De Voetbalquiz

    Gespeeld zonder publiek?
  3. de waan

    Binnenlandse politiek

    Ik snap ook niet zo goed waarom iemand die kennelijk weinig met de uitgangspunten van de partij heeft zo graag lijsttrekker wil worden.
  4. de waan

    Amerikaanse verkiezingen 2016

    Als ie dat dan ook maar doet als ie wint.
  5. de waan

    VVSB

    Goed punt inderdaad. Kwestie van ingebakken gewoontes waarschijnlijk.
  6. de waan

    Amerikaanse verkiezingen 2016

    En ik las laatst dat een paar peilers die er bij vorige verkiezingen heel dicht bij zaten juist verwachten dat het wel spannend wordt of dat Trump zelfs op winst staat. Net als bij de Brexit-polls kon het wel eens zijn dat niet iedereen voor zijn mening uitkomt en dat het dus toch anders uitpakt.
  7. de waan

    Derde divisie zondag 2016/2017

    Bedankt, maar het was eigenlijk niet direct als vraag bedoeld.
  8. de waan

    Derde divisie zondag 2016/2017

    Wanneer begint de 3e periode?
  9. de waan

    Derde divisie zondag 2016/2017

    Een garantie voor doelpunten, altijd al gezegd. :duim:
  10. de waan

    Derde divisie zondag 2016/2017

    Ik word er nog niet vrolijk van dit seizoen. De matheid die over het hele team ligt, wil maar niet verdwijnen.
  11. de waan

    Derde divisie zondag 2016/2017

    En dan ineens weer beginnen met Joost Exterkate in plaats van Tom ter Hogt. Waarom, in vredesnaam?
  12. de waan

    VVSB

    Dat is inderdaad wel een behoorlijk nadeel. Je wordt een stuk minder flexibel.
  13. de waan

    VVSB

    Oke. Ze moeten rap wat gaan verzinnen voor die reserveklassen, want alle clubs met een serieuze opleiding klagen erover. Ik denk dat je daar in de top ook naar een mixklasse moet en de piramide ook spitser maken. Van 11 afdelingen nu naar 4 of zo. Het lijkt me ook niet echt de bedoeling dat...
  14. de waan

    VVSB

    En waarom de keuze voor de standaardklasse op zaterdag in plaats van de reserveklasse op zondag? Je gooit nu zo een paar jaar weg, want spelen in de lagere zaterdagklassen, daar worden spelers niet beter van.
  15. de waan

    Taalterreur

    Ik moest lachen. :D
  16. de waan

    Tweede Divisie 2016-2017

    Kan wel zijn, maar AFC gaat natuurlijk gruwelijk stampei maken als dit gebeurt. Ze kunnen daar sowieso al zeuren als de beste, dus dat zal alleen maar erger worden. Ik heb er nu al zin in.
  17. de waan

    VVSB

    Het blijft officieel natuurlijk wel zondag 1, want anders kun je er geen zaterdag 1 naast hebben. Volgens heeft VVSB al een zaterdag 1 trouwens.
  18. de waan

    Tweede Divisie 2016-2017

    Ik begin trouwens steeds meer te hopen dat AFC kampioen wordt. Daar kunnen ze dan een real-life soap van maken als die moeten promoveren naar de eerste divisie.
  19. de waan

    District Oost

    Dat is toch niks voor die nuchtere boeren om zo hysterisch te doen?
  20. de waan

    Taalterreur

    Laatst las ik een mail van iemand die het had over "het gesprek van gisteren morgen". Dat vond ik dan wel weer bijna po?zie.
Bovenaan