Oke.
Ze moeten rap wat gaan verzinnen voor die reserveklassen, want alle clubs met een serieuze opleiding klagen erover. Ik denk dat je daar in de top ook naar een mixklasse moet en de piramide ook spitser maken. Van 11 afdelingen nu naar 4 of zo.
Het lijkt me ook niet echt de bedoeling dat...