Ik ben wel benieuwd of de "echte" zaterdagclubs wel zitten te wachten op al die veredelde reserve- en beloftenteams in hun competitie. Het heeft meer weg van gebruik/misbruik maken van die mogelijkheid. Het wordt echt tijd wat te veranderen in dat opzicht.
Ben het overigens helemaal eens met...