Zoekresultaten

  1. de waan

    Derde divisie zaterdag 2016/2017

    Dat is niet zo bijzonder toch?
  2. de waan

    Piet, zwart of niet?

    Door de strot geduwd nog wel. Alsof gelovende kinderen het ook maar ene ruk kan schelen.
  3. de waan

    Muziek algemeen

    Lijkt wel een nieuwe trend. Een plaat maken vlak voor de dood. Ik had hem nog op de "te luisteren" lijst staan. Maar op de een of andere manier vind ik dat dan een beetje 'fout' om dat juist nu te gaan doen.
  4. de waan

    Derde divisie zondag 2016/2017

    Boogers en Popalzay hebben al regelmatig meegedaan. Boogers is al 25, dus daar komt er nog hooguit eentje bij.
  5. de waan

    Amerikaanse verkiezingen 2016

    Daar hoor je dus helemaal niks over, he. Dat de opkomst idioot laag was. Als hier maar 54% zou gaan stemmen voor de 2e kamer zou de pleuris uitbreken.
  6. de waan

    Tweede Divisie 2016-2017

    Geen categorie-indeling, maar in het licentiereglement wordt het financi?le deel wel meegenomen.
  7. de waan

    Amerikaanse verkiezingen 2016

    Worden veel dat soort dingen niet in de afzonderlijke staten bepaald? Er wordt al gesproken over een Calexit. :)
  8. de waan

    Binnenlandse politiek

    Ik heb er ook nog een ritueel dansje bij gedaan met een offerceremonie.
  9. de waan

    Piet, zwart of niet?

    Maasdijkje?
  10. de waan

    Hoofdklasse A 2016-2017 (Zondag)

    Alverna ruilt ook ieder jaar zo'n beetje de complete selectie in. Komt echt goed met het amateurvoetbal zo.
  11. de waan

    Amerikaanse verkiezingen 2016

    Verstandige mensen die Amerikanen.
  12. de waan

    Amerikaanse verkiezingen 2016

    Hee SkaP, wel meegekregen dat Californie heeft gestemd voor legalisering van wiet?
  13. de waan

    Even oefenen

    Klopt.
  14. de waan

    Amerikaanse verkiezingen 2016

    Jij hebt je blowjob al gehad?
  15. de waan

    Tweede Divisie 2016-2017

    UNA komt ook geld tekort. Gaat lekker zo.
  16. de waan

    WK 2022 in Qatar

    Sowieso, hoeveel fans zullen er afreizen naar Qatar, zelf al zou je mogen zuipen. Kan me niet voorstellen dat er heel veel animo is.
  17. de waan

    Amerikaanse verkiezingen 2016

    Dat geldt volgens mij niet alleen voor de VS, maar evengoed voor Europa.
  18. de waan

    Hoe gaan we naar de kantine

    30 werkplek / 30 pc thuis / 40 mobiel schat ik ongeveer in.
  19. de waan

    Amerikaanse verkiezingen 2016

    Flink binnengelopen vannacht?
  20. de waan

    Amerikaanse verkiezingen 2016

    Dit is wel een goede analyse denk ik: https://decorrespondent.nl/5549/de-status-quo-heeft-vannacht-verloren-de-revolte-is-het-nieuwe-normaal/142220870-ad58eba3
Bovenaan