Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar die brief (ja, sorry, het artikel toch maar even gelezen), want ik heb zo'n gevoel dat het allemaal weer een stuk genuanceerder ligt. Ik kan me zo voorstellen dat er nog wat praktische vragen/opmerkingen zijn en dat de clubs daarover in gesprek willen. Dan...