GVVV won dik verdiend van Spakenburg vanmiddag, ook al viel het doelpunt pas heel laat. Het grote verschil: bij GVVV zie je dat er idee achter zit, patronen en automatismen. Bij Spakenburg is het de bal naar voren rossen en dan maar zien. Lijkt erg op het spelletje van Lienden vorig jaar, dus...