Zoekresultaten

  1. de waan

    Amerikaanse verkiezingen 2016

    Clinton is een spambot?
  2. de waan

    Het grote HSC'21 nieuwstopic

    Orion en Longa 1e klasse, DCS zelfs derde klasse. Daar zit waarschijnlijk weinig niveauverschil tussen het 1e en het 2e.
  3. de waan

    District Oost

    Kijk dit nou dan, een stukje over Losser!! http://www.hettwentsevoetbal.nl/rubrieken/nabrander/losser-is-nog-lang-niet-klaar/
  4. de waan

    Het grote HSC'21 nieuwstopic

    Vooralsnog DCS, Orion, Quick'20 en Longa'30.
  5. de waan

    Het grote HSC'21 nieuwstopic

    Uiteraard geldt voor ons een uitzondering.
  6. de waan

    Derde divisie zondag 2016/2017

    Speciaal voor Unregistere: Yasin Ouja
  7. de waan

    Het grote HSC'21 nieuwstopic

    Terwijl ze 80 minuten met 10 man speelden en een veldspeler op doel vanwege rood voor de keeper. :duim: Een Freek Grondman heeft weer minuten gemaakt.
  8. de waan

    Derde divisie zaterdag 2016/2017

    VVOG is ook een rare ploeg. Alles of niks. En Volendam is ook aan een aardig reeksje bezig.
  9. de waan

    Tweede Divisie 2016-2017

    GVVV won dik verdiend van Spakenburg vanmiddag, ook al viel het doelpunt pas heel laat. Het grote verschil: bij GVVV zie je dat er idee achter zit, patronen en automatismen. Bij Spakenburg is het de bal naar voren rossen en dan maar zien. Lijkt erg op het spelletje van Lienden vorig jaar, dus...
  10. de waan

    KNVB Beker 2016/17

    :duim:
  11. de waan

    Speelronde 11

    Gefeliciteerd, Joost. Jammer dat de verdiende beloning uitbleef.
  12. de waan

    Gras, of toch niet?

    Wachten tot ze weer weg zijn en dan alsnog BNO?
  13. de waan

    Jeugdvoetbal

    En ze doen altijd alsof ze de mening van het complete amateurvoetbal verwoorden. Maar verder is het een heel fijne club hoor.
  14. de waan

    Gras, of toch niet?

    Gewoon afwachten en als ze inderdaad niet komen een BNO'tje invullen.
  15. de waan

    Jeugdvoetbal

    En Johan Derksen dus ook niet.
  16. de waan

    Jeugdvoetbal

    Het enige dat ik meekreeg was een meneer van AFC die dacht dat er volgend jaar pupillentweetallen in de auto naar Almere moeten voor een uitwedstrijd. Als ik ergens geen reet van af weet hou ik me doorgaans stil. Meneren van AFC hebben daar kennelijk minder moeite mee.
  17. de waan

    Gras, of toch niet?

    Dat lijkt me wel, ja.
  18. de waan

    Derde divisie zondag 2016/2017

    Dat bedoelde ik op geheel eigen wijze te zeggen. Ik ga niet naar de wedstrijd, nee.
  19. de waan

    Derde divisie zondag 2016/2017

    Moesten wij volgende week niet naar Groningen?
  20. de waan

    KNVB Beker 2016/17

    Zijn alle samenvattingen nog terug te zien op de site van Veronica? Heb er namelijk nog niks van gezien.
Bovenaan