Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Klopt, dat is het enige hete hangijzer. Ik vrees dat het de boel nogal gaat ontwrichten als de KNVB het hard speelt. Als de helft van de clubs aftrek krijgt word je daar niet vrolijk van.
Maar goed, we gaan het wel meemaken allemaal.
Inmiddels de voorzitter van Quick'20 ook gesproken. Het...
De vergadering amateurvoetbal is wel akkoord gegaan m?t een positief advies van de belangenvereniging (toen nog CV Topklasse). Maar ook die bestaat natuurlijk ook clubs met totaal verschillende opvattingen. Je kunt dus stellen dat de meerderheid er geen problemen mee heeft, maar een behoorlijke...
13-12 om 18:30 FC Volendam - VVSB 2-1
13-12 om 20:45 IJsselmeervogels - sc Heerenveen 0-4
14-12 om 18:30 PEC Zwolle - FC Utrecht 2-1
14-12 om 20:00 Vitesse - Jodan Boys 8-0
14-12 om 20:00 AZ - ASWH 4-0
14-12 om 20:45 Feyenoord - ADO Den Haag 5-0
15-12 om 18:30 SC Cambuur - Ajax 0-5
15-12 om...
Dat begint onderhand ook wel erg afgezaagd te worden, hoor. Het stereotype van de amateur die om zes uur 's morgens al op de steiger staat en 's avonds een stelletje verwende profs tegenkomt.
Ik wist niet dat die door een aanmeldmuur heen moest.
Kort door de bocht: de tweedeling is die tussen de hippe stadsbevolking die profiteert van de globalisering en de periferie die werk en voorzieningen ziet verdwijnen en niet in staat is om aan te haken. Het gaat overigens over de situatie in...
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.