Zoekresultaten

  1. de waan

    Derde divisie zondag 2016/2017

    Lijkt me alleszins redelijk van ze. Wel heel erg kruidenierswerk van Sparta.
  2. de waan

    District Oost

    Maar dan dus uiteindelijk toch maar niet de knip trekken.
  3. de waan

    Derde divisie zondag 2016/2017

    Yup https://youtu.be/Qrv1_KlMpfw
  4. de waan

    Derde divisie zondag 2016/2017

    [emoji3]
  5. de waan

    Derde divisie zondag 2016/2017

    Er waren vanmiddag trouwens 53 mensen aanwezig bij de topper in Den Bosch. Daarvan ongeveer de helft uit Haaksbergen waarschijnlijk, dus zelfs de vriendinnen en ouders komen lang niet allemaal kijken.
  6. de waan

    District Oost

    Ze leren het ook nooit daar. Ga toch lekker 4e of 5e klasse voetballen met jongens uit het dorp.
  7. de waan

    Derde divisie zondag 2016/2017

    Ouwe nieuwsjager. Het is je weer gelukt. :duim:
  8. de waan

    Hoofdklasse B 2016-2017 (zondag)

    Volle bak?
  9. de waan

    Gras, of toch niet?

    Maar dit is toch al bekend sinds de uitzending van Zembla? Het hele idee was toch juist of deze normen hiervoor ook zouden moeten gelden?
  10. de waan

    Tweede Divisie 2016-2017

    Hoofdklasse zou misschien nog kunnen, ja. Als ze er tenminste in slagen genoeg spelers te behouden voor een schoenenbon.
  11. de waan

    Hoofdklasse B 2016-2017 (zaterdag)

    Staphorst is qua naam en geschiedenis toch geen derde divisie-club? Tot een jaar of vijf a tien terug een modale amateurclub.
  12. de waan

    Tweede Divisie 2016-2017

    Ik ben ten behoeve van mijn bloeddruk gestopt met alles te lezen wat mensen rondom AFC uitbraken. Als AFC echt een amateurclub was hadden ze echt niet hoger gespeeld dan eerste klasse.
  13. de waan

    Tweede Divisie 2016-2017

    Haha, ik zag hem ook langs komen, ja.
  14. de waan

    Derde divisie zondag 2016/2017

    En achtervolger Westlandia laat ook maar meteen punten liggen. In de negentigste minuut de winnende maken tegen de nummer 17. Misschien scorebordjournalistek, maar dan ben ik nog niet meteen ervan overtuigd dat er een serie aan komt. Wel erg lekker natuurlijk. :duim:
  15. de waan

    District Oost

    Kijk, dit is dan wel weer ludieke derbyhumor. http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?nid=257242#prettyPhoto
  16. de waan

    Tweede Divisie 2016-2017

    Ik ging er vanuit dat je nog altijd soort van neutraal was.
  17. de waan

    Tweede Divisie 2016-2017

    Dat klinkt wat tegenstrijdig.
  18. de waan

    Top 2000

    Geen Daughter in de voorkeuzelijst. Sukkels. Canshaker Pi - Shaniqua Car Seat Headrest - Fill In The Blank DIIV - Under The Sun Indian Askin - Really Wanna Tell You Kevin Morby - I Have Been To the Mountain Palace - Have Faith Radiohead - Burn The Witch Suuns - Translate Wilco - If I Ever Was A...
  19. de waan

    Top 2000

    Song van het Jaar bij 3voor12 is eerst nog aan de beurt.
  20. de waan

    UEFA-ranking

    Wordt er in Rusland momenteel ?berhaupt wel competitie gespeeld?
Bovenaan