Zoekresultaten

  1. de waan

    Wat is er gebeurd met?

    We lullen hier bijna alleen maar over mensen die zich niet kunnen verdedigen. Bovendien valt er niks te verdedigen.
  2. de waan

    District Noord

    Dan hebben we het dus gewoon over recreatief voetbal.
  3. de waan

    Derde divisie zondag 2016/2017

    Ik ga kijken, dus we zullen vast niet winnen. Heb tot dusverre geen van de zes overwinningen met eigen ogen gezien.
  4. de waan

    Wat is er gebeurd met?

    Heeft ie dat ook eens een keer.
  5. de waan

    Tv-topic

    Precies, 50+.
  6. de waan

    Wat is er gebeurd met?

    Nee hoor, ook maar blijven dooremmeren over FC Knudde en allerlei redacteuren. Het is echt een feestje om af en toe zijn tijdlijn te lezen. Ruesink moet weg want hij doet niks met goede suggesties (van hem). Verhaal over Krol in de Italie-special is onzin, want daar heeft Bert Nederlof in 1983...
  7. de waan

    Wat is er gebeurd met?

    Je hebt gelijk: https://twitter.com/Rokkiejager/status/790540968130928640 Het mooiste is nog wel dat hij sindsdien nog honderden tweets over VI heeft geplaatst. Toch raar als je geen abonnement meer hebt.
  8. de waan

    Buitenlands nieuws

    Wat is het MiND?
  9. de waan

    Wat is er gebeurd met?

    En een ??n op ??n vergelijking met Der Kicker uiteraard.
  10. de waan

    Wat is er gebeurd met?

    Dit gaat trouwens niet over de Erka-Er, maar de Ronald-Ronald. EDIT: @max: zo dan
  11. de waan

    Wat is er gebeurd met?

    Ronald heeft zijn abonnement op VI opgezegd.
  12. de waan

    Binnenlandse politiek

    Deze kan JFK denk ik wel waarderen: https://www.nrc.nl/nieuws/2016/11/29/jacques-en-de-eerlijke-man-5575035-a1534184
  13. de waan

    Districtsbeker 2016/17

    Hoe lang gaat die Noord-Zuid splitsing nog door? Het niveauverschil tussen die twee is wel erg groot.
  14. de waan

    Tv-topic

    Die van aflevering drie (die donderdag komt) was wel wat beter te doen vond ik. Daarvan had ik de meesten wel goed.
  15. de waan

    Tv-topic

    Die overgangen tussen oud en nieuw vind ik echt prachtig gedaan in grafisch opzicht. Het spel is ook leuk (en best pittig): http://waarisdit.vpro.nl/
  16. de waan

    De snor en co

    Ik kijk ook zelden meer. De formule is wel op, zeker nu er helemaal zelden nog iemand zit, die nog een beetje tegengas kan of wil geven aan het domme gezwets van Derksen.
  17. de waan

    Darten

    Wat een idioot, die Eric Bristow. https://twitter.com/theJeremyVine/status/803346162078126080
  18. de waan

    District Zuid II

    Scan graag.
  19. de waan

    Gras, of toch niet?

    De scoringsdrift bij de media is in ieder geval erg hoog zo blijkt.
  20. de waan

    Derde divisie zondag 2016/2017

    En de crowdfundinggrap (?) van Voetblah wordt ook al opgepikt. http://www.metronieuws.nl/xl/sport/2016/11/crowdfundactie-na-afketsen-transfer-amateurspits
Bovenaan