Nee hoor, ook maar blijven dooremmeren over FC Knudde en allerlei redacteuren.
Het is echt een feestje om af en toe zijn tijdlijn te lezen. Ruesink moet weg want hij doet niks met goede suggesties (van hem). Verhaal over Krol in de Italie-special is onzin, want daar heeft Bert Nederlof in 1983...