Zoekresultaten

  1. de waan

    Derde divisie zondag 2016/2017

    Nee, gewoon notoire zeurpieten.
  2. de waan

    Gras, of toch niet?

    Hoezo onwaarschijnlijk snel? Het was toch vooraf al bekend dat het nog dit jaar zou zijn, juist vanwege de ontstane onrust. Ik denk overigens dat het wel meevalt. Ook hier geldt weer dat je pas interessant bent voor media als je er problemen mee hebt.
  3. de waan

    Tv-topic

    Excuus, het was oorspronkelijk Smear as een jagdhond. Skier is weer wat anders. http://weblogs.vpro.nl/radioarchief/2008/02/01/demootje-normaal-uit-1974-opgedoken/
  4. de waan

    Transfers 2e divisie

    Ik dacht dat Sven van Ingen een aanvaller was?
  5. de waan

    Derde divisie zondag 2016/2017

    En die oetlul van AFC kwam ook nog even melden in het RTL Nieuws dat hij het onderzoek van het RIVM inzake kunstgras niet vertrouwd. :omg:
  6. de waan

    Buitenlands nieuws

    Dat was nieuws van gisteravond.
  7. de waan

    Derde divisie zondag 2016/2017

    Die schreeuwers van AFC doen hun zaak eerder fout dan goed. Ik heb heel wat stukken van de Topklasse CV langs zien komen de laatste jaren en overal staat zijn naam bij. Echt, wat een irritant clubje is dat zeg.
  8. de waan

    Buitenlands nieuws

    ...
  9. de waan

    Buitenlands nieuws

    Hoe traag is jouw internet?
  10. de waan

    Buitenlands nieuws

    Gaat meer om de manier waarop.
  11. de waan

    Buitenlands nieuws

    Goed zo. Ik zag dat meneer Farage zich inmiddels ook bij het legertje hijgerige lijkenpikkers heeft gevoegd en door de weduwnaar van Cox keurig van repliek is gediend.
  12. de waan

    Tv-topic

    "Skier as een jagthond" was het toch eigenlijk?
  13. de waan

    Buitenlands nieuws

    Of je laat je niet afschrikken door irrationele angsten. Dat kan natuurlijk ook.
  14. de waan

    Buitenlands nieuws

    Helaas mag het nu ook niet. Gebeurt toch.
  15. de waan

    Buitenlands nieuws

    Want in 2017 mag het niet meer?
  16. de waan

    Derde divisie zondag 2016/2017

    Ik ben het hier helemaal mee eens. Wilde het alleen even checken. [emoji4]
  17. de waan

    Derde divisie zondag 2016/2017

    Ook al hebben ze bij ons ook wel kanttekeningen, gaan ze echt niet meedoen met de weigerclubs hoor. Ik zet ook wel wat vraagtekens bij dat aantal van 12 clubs. Ik kan me bijvoorbeeld niet voorstellen dat De Dijk, OFC, EVV, JVC Cuijk en Westlandia daar bij zitten. HSC dus sowieso ook niet. En...
  18. de waan

    Tweede Divisie 2016-2017

    Kozakken Boys vond ik intrinsiek misschien wel de beste ploeg die ik heb gezien. Zeker de laatste weken maken ze er echt een potje van.
  19. de waan

    Beloftenteams in de piramide

    Eigen schuld, dikke bult. Overigens wordt het dan 5e klasse natuurlijk.
  20. de waan

    Beloftenteams in de piramide

    En je hebt er ook niks aan om een beloftenteam geforceerd op een eigenlijk te laag niveau te laten spelen. Een aparte competitie voor beloftenteams, misschien is dat niet eens zo'n slecht idee.
Bovenaan