Ja, kut met peren inderdaad, maar wel volkomen aan onszelf te wijten. Niet slim gespeeld.
Zat mij toch wel rijk te rekenen in de rust, want het verschil was erg groot. Na rust ook, maar dan andersom, al had HSC'21 het in het laatste kwartier eigenlijk weer gewoon onder controle.
Goed, meteen...