Zoekresultaten

  1. de waan

    Darten

    Je hebt echt een hekel aan hem, he?
  2. de waan

    Buitenlands nieuws

    Zoals nog tien miljoen miljard andere plekken op de wereld. De tentje met Indiaas heeft wel heel lekker eten trouwens. :duim:
  3. de waan

    District West II

    Echt een heerlijk doordachte wet is het. Overigens is dit ook een van de bezwaren die de contractweigeraars hebben. Zeker nu er nog geen CAO is.
  4. de waan

    Binnenlands nieuws

    Dat is maar zeer de vraag.
  5. de waan

    Derde divisie zondag 2016/2017

    Dat is dan weer het nadeel van geregistreerde contracten.
  6. de waan

    Cijfers & Statistieken

    Er zijn waarschijnlijk vooral heel veel "gratis" kijkers bijgekomen, dus of het er rendabeler van geworden is, is maar zeer de vraag.
  7. de waan

    3FM Glazen Huis

    Yep.
  8. de waan

    3FM Glazen Huis

    Zelfs onze vriend Geert doet mee.
  9. de waan

    Buitenlands nieuws

    Nee.
  10. de waan

    Cijfers & Statistieken

    Zal wel met de gratis KPN-abonnees te maken hebben bedenk ik me nu.
  11. de waan

    Buitenlands nieuws

    Ik heb pas nog een lading foute drank ingeslagen bij de Aldi in Emmerich. Dit is dus wel schrikken hoor.
  12. de waan

    Cijfers & Statistieken

    Is het aantal kijkers zo sterk toegenomen of worden deze op een andere manier bepaald?
  13. de waan

    Derde divisie zondag 2016/2017

    De periodes zijn anders dan in de topklasse toch wel een stuk interessanter. Nog genoeg om voor te spelen voor het gros van de clubs dus.
  14. de waan

    Buitenlands nieuws

    Shit, dan gaan we dus dood.
  15. de waan

    Derde divisie zondag 2016/2017

    ik denk dat er ook nog wel ergens een rechter aan te pas gaat komen.
  16. de waan

    Derde divisie zondag 2016/2017

    Nee, Tegelijkertijd kan het ook niet zo zijn dat een groep clubs de rest gijzelt, ook al is het een grote groep. En als daar ook nog een hele reeks clubs bij zitten waarvan je gewoon op je klompen kunt aanvoelen dat er (dik) betaald wordt dan krijg ik daar nogal jeuk van. Wat mij betreft wordt...
  17. de waan

    Buitenlands nieuws

    Eigenlijk is het gewoon een kutlul. Wel een aardige kutlul natuurlijk.
  18. de waan

    Buitenlands nieuws

    Wij zijn gewoon van het harmoniemodel. Dat jullie elkaar continu de tent uitvechten moet je lekker zelf weten.
  19. de waan

    Darten

    Hee, hij heeft Barney weer op zijn shirt.
  20. de waan

    Buitenlands nieuws

    Dat zeg ik toch niet.
Bovenaan