Ik heb het stuk gelezen op de site van MSC, maar ik vind het nogal een vreemde gedachtenkronkel. De voorzitter vind het kennelijk maar niks dat er allemaal spelers van buiten de club in het 1e spelen (ga je werk als voorzitter doen, denk ik dan) en verder vind hij het vreemd dat de media het 1e...