Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Tot zover ben ik het er mee eens.
En uiteraard zou het het mooiste zijn als 100% van de zaterdagclubs tot en met de hoofdklasse (c.q. vierde divisie) niet moeilijk gaat doen over af en toe een uitwedstrijd op zondag, maar dat zal er helaas wel niet inzitten.
Dit zijn van die spelers die bij bosjes via allerlei kanalen worden aangeboden door foute makelaars.
Wim Bokila speelde volgens mij alleen voor de amateurtak van AGOVV. Wel een geweldige combinatie van voor- en achternaam trouwens.
Ik bedoel de KNVB volgens mij hoopt dat er een club naar de rechter stapt en dat ze daardoor de hete aardappel kunnen doorschuiven. En dan wachten ze wel af wat de rechter er van vindt.
Meestal hebben ze het bij tweedeklassers ook niet over "rond zijn met spelers". Daarover lees je doorgaans gewoon op 16 juni in de krant of er nog spelers zijn gekomen of vertrokken.
Heeft Unitas ook ??n of meer Eritree?rs in de selectie?
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.