Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik heb het interview met hem ook teruggevonden. Is van september. Dan kan dit toch niet echt als een verrassing komen.
http://www.ad.nl/sport/lieuwe-westra-veel-erger-dan-dit-kan-het-niet-zijn~a84ab872/
Nummer 3 en 4 zijn ook binnen: Tom Hegeman van DOS'37 en Lars Kamperman Leferink van Excelsior'31. Als ze in dit tempo doorgaan hebben ze op 15 juni een selectie van een kleine 400 spelers.
Een stuk lager in de regel vermoed ik. Kijk alleen maar naar de spelersbewegingen. Die gaan toch voor het overgrote deel van zo naar za. En het zal ook regiogebonden zijn. In het westen en b.v. de regio Nijmegen is meer concurrentie en zal er logischerwijs ook meer betaald worden. Dat wij nog...
Ik zou verwachten dat bij hem de ambities iets verder reiken dan op de fiets naar de training kunnen. Maar goed, we weten natuurlijk allemaal wat de reden is voor deze keuze en dat is zijn goed recht.
Wel een gemiste kans voor HHC trouwens. Die jongen zou voor elke club in de 2e Divisie een...
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.