Ik vind het nogal arbitrair dat ze zoveel belang hechten aan tweede teams per categorie. Bij 95% van alle clubs (schat ik in) zijn dat helemaal geen selectieteams, als ze al een tweede team hebben, zeker niet bij de O19 en O17.
Ik zou niet al te veel waarde hechten aan zo'n lijstje.