Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ben al eens op zoek gegaan naar clubs die statutair hebben vastgelegd dat ze niet op zondag spelen. Onbegonnen werk. Je kunt nog makkelijker het terrein vinden waar RVV in het seizoen 1915-1916 speelde.
Moet dat dan? Een standpunt ik weet niet hoe vaak herhalen?
Op zich vind ik het onzin om een contractverplichting op te leggen, maar dat neemt niet wel dat er heel wat afgehuicheld wordt. Dat gelul over "wij zijn een amateurclub" en dan een hele selectie met broodvoetballers hebben, schei toch...
Een trainer wegsturen omdat spelers niet betaald worden. Ik snap het niet.
En wie gaat nu die spelers betalen? Want er zullen vast toezeggingen zijn gedaan aan de teruggekeerde spelers.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.