Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Overigens waren er ook bij de onderbonden van de KNVB al zaterdagcompetities. Daar speelden o.a. veel Bollenclubs en de Spakenburgse clubs in. Die hebben nooit onder de CNVB-vlag gespeeld.
Omdat het net zo'n karikatuur is al tientallen andere termen die je tegenwoordig hoort. Het lijkt wel of het niet meer met normale woorden kan en alles per se in zwaar overdreven terminologie gegoten moet worden, waarmee een discussie al snel dood slaat.
Veendam 1894 is er natuurlijk nog wel gewoon. Maar die komen zelfs met Marnix Kolder en Angelo Cijntje in de gelederen niet verder dan de middenmoot van de 3e klasse.
Waarom. Mijn standpunt was al bekend toch?
Ik kan me niet heugen dat ik het afgelopen half jaar nog iets heb gepost over SVZW, maar jij gaat me daar nu vast aan helpen herinneren.
Precies. Je kunt wel koste wat kost vasthouden aan iets wat je hebt bedacht, maar als te veel club daar problemen mee hebben (om wat voor reden dan ook) dan moet je gewoon wat aanpassingen doen. Zeker ook omdat dit vrijwel zonder uitzondering wel clubs zijn die het op allerlei gebieden...
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.