Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Hoe zit dat nou eigenlijk met die videoscheidsrechter? Krijgt Van Boekel een seintje dat hij misschien toch even moet gaan kijken of is dat zijn eigen initiatief?
EDIT: Goeie scheidsrechter trouwens, die Van Boekel, die wil je bij elke wedstrijd wel.
De eerste jaren was hij een zeer nuttige kracht. Maar een trainingsbeest is het nooit geweest en dat begon toch wel een beetje tegen hem te werken de laatste jaren.
Een bal over 50 meter op de stropdas leggen kan hij wel nog steeds trouwens.
Ik ben wel heel erg benieuwd naar de motivatie van Harkemase Boys, want je formuleert het inderdaad wel heel mooi en erg voorzichtig. :) Wellicht kan Noordooster ons daar meer over vertellen.
Ik begreep dat Westlandia vooral tegen is, omdat ze nu alles via een stichting doen. Dat is dus precies...
Dongen gaat in beroep, maar dat staat los van het overleg lijkt me.
Dat AFC eruit stapt lijkt me helemaal niet verkeerd, kunnen ze de discussie ook niet meer kapen.
Raar dat de namen van de clubs niet genoemd worden al kun je die grotendeels wel invullen. AFC uiteraard, op zaterdag Capelle en VVOG denk ik en op zondag de beloftenteams, De Dijk, OFC, JVC en HSC niet waarschijnlijk.
En 14 clubs hebben dus "gewoon" puntaftrek gekregen.
Dus dan kan er ook meteen een streep door de bewering dat de licentiecommissie niet onafhankelijk is.
Het is vooral een columnachtig stukje en derhalve de mening van de schrijver.
Met onderstaand stukje ben ik het overigens grondig eens en moet wat mij betreft de belangrijkste reden zijn voor regulering van contracten.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.