Zoekresultaten

  1. de waan

    KNVB Beker 2016/17

    Hoe zit dat nou eigenlijk met die videoscheidsrechter? Krijgt Van Boekel een seintje dat hij misschien toch even moet gaan kijken of is dat zijn eigen initiatief? EDIT: Goeie scheidsrechter trouwens, die Van Boekel, die wil je bij elke wedstrijd wel.
  2. de waan

    Het grote HSC'21 nieuwstopic

    De eerste jaren was hij een zeer nuttige kracht. Maar een trainingsbeest is het nooit geweest en dat begon toch wel een beetje tegen hem te werken de laatste jaren. Een bal over 50 meter op de stropdas leggen kan hij wel nog steeds trouwens.
  3. de waan

    De piramide

    Juist dat zouden we niet meer moeten willen. Als dat de uitkomst wordt van het overleg zou ik dat helemaal prima vinden.
  4. de waan

    De piramide

    Hilarisch. En ja, er zijn meer clubs met boter op hun hoofd (lees: de meesten), maar bij HB is dat toch net een kilootje meer als bij veel anderen.
  5. de waan

    De piramide

    Ik ben wel heel erg benieuwd naar de motivatie van Harkemase Boys, want je formuleert het inderdaad wel heel mooi en erg voorzichtig. :) Wellicht kan Noordooster ons daar meer over vertellen. Ik begreep dat Westlandia vooral tegen is, omdat ze nu alles via een stichting doen. Dat is dus precies...
  6. de waan

    De piramide

    Dongen gaat in beroep, maar dat staat los van het overleg lijkt me. Dat AFC eruit stapt lijkt me helemaal niet verkeerd, kunnen ze de discussie ook niet meer kapen.
  7. de waan

    Amerikaanse verkiezingen 2016

    Leve de democratie:
  8. de waan

    Het grote HSC'21 nieuwstopic

    Ik vooral niet geloof ik.
  9. de waan

    De piramide

    Dan zullen ze toch eerst naar de beroepscommissie moeten. Anders zal de rechter ze er wel naar verwijzen.
  10. de waan

    District Noord

    Waarschijnlijk geknipt en geplakt uit de verklaring van Joure of zo.
  11. de waan

    De piramide

    Harkemase Boys... :omg:
  12. de waan

    De piramide

    Dat zou maar zo kunnen. VI is trouwens de enige die gezichtsverlies heeft geleden hier met hun stelligheid.
  13. de waan

    Hoofdklasse B 2016-2017 (zondag)

    Bij SJC werd er niet minder gepiept inderdaad. Een regionale indeling is uiteraard wel veel logischer.
  14. de waan

    De piramide

    Raar dat de namen van de clubs niet genoemd worden al kun je die grotendeels wel invullen. AFC uiteraard, op zaterdag Capelle en VVOG denk ik en op zondag de beloftenteams, De Dijk, OFC, JVC en HSC niet waarschijnlijk.
  15. de waan

    De piramide

    En 14 clubs hebben dus "gewoon" puntaftrek gekregen. Dus dan kan er ook meteen een streep door de bewering dat de licentiecommissie niet onafhankelijk is.
  16. de waan

    De piramide

    Het is vooral een columnachtig stukje en derhalve de mening van de schrijver. Met onderstaand stukje ben ik het overigens grondig eens en moet wat mij betreft de belangrijkste reden zijn voor regulering van contracten.
  17. de waan

    Transfernieuws Derde Divisie

    Snelders zou een aanwinst zijn voor vrijwel alle clubs in de eerste divisie. Bij Van Benthem heb ik wel mijn twijfels.
  18. de waan

    De snor en co

    Lul.
  19. de waan

    De snor en co

    Daarom is wat ik zeg toch nog geen onzin?
  20. de waan

    Amerikaanse verkiezingen 2016

    3 jaar en een stuk of 360 dagen.
Bovenaan