Zoekresultaten

  1. de waan

    De broer van Chantal is jarig!!!!

    Nog van harte, Jassinho!
  2. de waan

    FC Twente Nieuws topic

    Die wintertransfers komen dus mooi voor rekening van de gemeenschap, dat is ook wel weer fijn om te weten.
  3. de waan

    District West II

    Ik zit een beetje door de standen te scrollen en ik zie dat het met Wanica Star ook nog niet echt lekker gaat. Het eerste zaterdagteam staat onderaan met -1 punt (dankzij 1 strafpunt) en het zondagteam staat met 1 punt onderaan (dankzij 10 strafpunten). Allebei uiterarad op het laagste niveau...
  4. de waan

    Achilles '29

    Gounet, dat was toch die keeper die vorig seizoen van de hoofdsponsor/voorzitter/assistent-trainer (ik weet het even niet meer) van Magreb'90 per se moest spelen?
  5. de waan

    Transfers 2e divisie

    Ik had nooit verwacht dat er al zo veel tussentijdse transfers zouden zijn in de tweede en derde divisie. Kennelijk vinden veel clubs het toch niet zo heel erg om profclubje te spelen.
  6. de waan

    Het grote HSC'21 nieuwstopic

    Ach Dennis Sepp kwam over van een zaterdagvierdeklasser, dat ging ook best aardig. Ondertussen kunnen er weer drie namen aan het lijstje worden toegevoegd: ook Leon van Dijk, Stef Ottink en Tom ter Hogt blijven. De teller staat alweer op twintig.
  7. de waan

    Tv-topic

    Het was natuurlijk ook een idiote vraag van Mies. Groot gelijk dat hij geen antwoord gaf. Koos Postema was dan weer zo eerlijk om toe te geven dat ze hem "gebruikt" hebben.
  8. de waan

    Binnenlandse politiek

    Gewoon een kwestie van schulden wegstrepen, dat is dus budgetneutraal. Iedereen met een klein beetje gevoel voor economie roept dit trouwens al jaren. Vasthouden aan een onmogelijke schuldenberg deden ze na WOI ook met Duitsland. Liep ook niet echt goed af.
  9. de waan

    De piramide

    Niet echt een dwarsdoorsnede van de 18 clubs. Ik las laatst een stuk van iemand die gelieerd is aan Hercules, dat hing van emotie en drogredenen aan elkaar. Ik hoop maar voor de clubs dat hij niet aan tafel zit. Hier, deze. http://www.opiniestukken.nl/opiniestukken/artikel/1386 Best pijnlijk...
  10. de waan

    Tweede Divisie 2016-2017

    Fout geteld dus.
  11. de waan

    Tweede Divisie 2016-2017

    Lekker voor Barendrecht, op een woensdagavond in februari een wedstrijd inhalen die ze eigenlijk helemaal niet meer willen spelen. Hopen dan maar dat ze winnen van Vitesse. Volgens mijn info is TEC-Jong Twente op 26 februari.
  12. de waan

    Buitenlandse politiek

    Zeg maar gerust: helemaal niet.
  13. de waan

    Tv-topic

    Wat een mooie maar ook triestige uitzending van Andere Tijden Sport over Jannes van der Wal. Ik had het zo te doen met die ouders van hem.
  14. de waan

    Hoofdklasse B 2016-2017 (zondag)

    Doen alsof je neus bloedt in een bloedeloos duel. Dat werkt natuurlijk niet.
  15. de waan

    Transfers 2e divisie

    Vooralsnog zie ik de keepers van Spakenburg bijna wekelijks opzichtig blunderen. Ik heb niet de indruk dat ze van dit soort acties nou al te veel zelfvertrouwen krijgen.
  16. de waan

    Gras, of toch niet?

    Hoeveel van die afgelaste wedstrijden zouden op kunstgras gespeeld worden? Overigens vind ik dat onder alle omstandigheden kunnen spelen eerder een nadeel. In winters kutweer moet je helemaal niet willen voetballen.
  17. de waan

    Transfers hoofdklasse A en B zaterdag en zondag 2017

    En De Boer van Flevo Boys.
  18. de waan

    Derde divisie zondag 2016/2017

    Dat had ik dus niet moeten zeggen, inmiddels 1-2.
  19. de waan

    Derde divisie zondag 2016/2017

    Doen de nieuwelingen weer mee? Maar wat heeft Achilles nog aan het jong team? Die zijn over twee jaar weer gewoon een leuke amateurclub. Als ze dan nog bestaan tenminste.
  20. de waan

    Tweede Divisie 2016-2017

    Of twee keer met Pasen, dan kan het nog net. Wordt wel een lekkere puinhoop zo, zeker nu de verschillen zo klein zijn is het overzicht totaal verdwenen.
Bovenaan