Zoekresultaten

  1. de waan

    Speelronde 22

    Zit ik godomme net "Hups Excelsior" in te vullen in de poll.
  2. de waan

    Derde divisie zondag 2016/2017

  3. de waan

    District Oost

    Ondertussen wel weer gewoon verloren vandaag.
  4. de waan

    De piramide

    Bas Tukker was er recent nog: http://extremefootballtourism.blogspot.nl/2017/02/netherlands-vv-t-zandt-1932-2017.html
  5. de waan

    Jupiler League; Speelronde 25

    Knap dat hij het een niveau hoger ook goed doet.
  6. de waan

    Jupiler League; Speelronde 25

    Dianessy of Stokkers?
  7. de waan

    De Voetbalquiz

    Jhonny van Beukering?
  8. de waan

    Jupiler League; Speelronde 25

    Leuk die roterende reclameborden.
  9. de waan

    Tweede Kamerverkiezingen 15 maart 2017

    Dus...?
  10. de waan

    Derde divisie zondag 2016/2017

    Het wordt ongetwijfeld afgelast, maar waarom is Quick'20-EVV in godsnaam op zaterdagavond gepland? Wat een onzalige planning.
  11. de waan

    Tweede Kamerverkiezingen 15 maart 2017

    Het ministerie van boekverbrandingen lijkt me dan geschikter.
  12. de waan

    De piramide

    Ah, dus toch. Ik had gekeken bij de hockeyclub uit Haaksbergen, omdat ik het vermoeden had dat het niet heel veel beroerder kon qua niveau dan dat. :p
  13. de waan

    De piramide

    Dat laatste heb je gelijk in. Alles vanaf, laten we zeggen, 3e/4e klasse standaard is feitelijk al bijna recreatief. Maar een standaardafdeling is voor clubs sowieso een stuk aantrekkelijker. En voetbalclubs zijn zo wijd verspreid dat je op elk niveau een prima competitie-indeling kunt maken...
  14. de waan

    De piramide

    Bij hockey is er trouwens geen mix van standaard- en reserveteams volgens mij.
  15. de waan

    De piramide

    Heeft dat er niet mee te maken dat vrijwel alle andere sporten een stuk minder wijd verspreid zijn? Met 2500 clubs kun je die splitsing natuurlijk veel beter maken dan met hooguit een paar honderd. Ik heb even gezocht en zag dat er iets meer dan 300 hockeyclubs zijn en dat is vermoed ik na...
  16. de waan

    De piramide

    Hier was ik nog vergeten op te reageren. Als je alle teams (ongeacht of het het 1e, 2e of 8e is) op sterkte in gaat delen worden de competities een enorme ratjetoe, waarbij zeker vanaf de 1e / 2e klasse de helft uit reserveteams bestaat en dat wordt als je verder afzakt in de piramide alleen...
  17. de waan

    VI - Het blad

    Rico Steinmann, dat was wat hoor. Zomaar bij Twente.
  18. de waan

    VI - Het blad

    En Henrik Bolesta. Of Jason van Blerk.
  19. de waan

    Tweede Kamerverkiezingen 15 maart 2017

    Dat lijkt mij ook een uitstekende optie.
  20. de waan

    Tweede Kamerverkiezingen 15 maart 2017

    Plus ook nog wel een half miljoen buiten de zuidelijke provincies schat ik zo in (Zuid Gelderland, Oost Twente en verschillende enclaves, waar vaak ook veel volk uit de regio naartoe gaat).
Bovenaan