Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
De hele manier van opleiden gaat toch juist op de schop nu?
Het grootste probleem is denk ik nog steeds het enorme conservatisme in het Nederlandse voetbal. Waarom hebben we in Nederland geen types als Nagelsmann en vinden we ook dat er in de jeugd vooral oudprofs moeten werken?
De KNVB houdt zich juist volledig afzijdig door voortdurend te verwijzen naar de licentiecommissie.
Maandagavond was er een bijeenkomst van de clubs. Zal eens horen of ik nog wat sappige details boven water kan krijgen.
Ja, maar daar is de fiscus/FIOD voor om dat uit te pluizen. Als je clubs verplicht alles contractueel vast te leggen (dat kan met zaken in natura ook prima) dan ben je al een heel eind op de goede weg.
Haha, die Hansie wordt steeds grappiger.
Wat een gigantische puinhoop is trouwens toch altijd bij Spakenburg. Daar moet je als trainer toch helemaal niet in willen stappen, zo'n wespennest.
De gemiddelde lijftijd van een UNA-supporter is denk ik 73. Verwacht niet dat die voor heel veel gedoe gaan zorgen.
@Unregistere In hun tweetje waarmee ze alle clubs bestookten stond al een joekel van een d/t fout. Daar heb ik ze maar even vriendelijk op gewezen.
Als VVSB vrouwen verstrekt hebben we een integriteitsprobleem van een andere orde vermoed ik.
Hij zal inderdaad wel een autootje van de club in prak hebben gereden of iets van die strekking.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.