Zoekresultaten

  1. de waan

    Het weer

    Wat heeft Ajax er nou weer mee te maken?
  2. de waan

    Doorfeesten met Gevegt

    We houden hem er gewoon in.
  3. de waan

    Voetbal op de schop/Super League

    De hele manier van opleiden gaat toch juist op de schop nu? Het grootste probleem is denk ik nog steeds het enorme conservatisme in het Nederlandse voetbal. Waarom hebben we in Nederland geen types als Nagelsmann en vinden we ook dat er in de jeugd vooral oudprofs moeten werken?
  4. de waan

    Ik Vertrek

    En hij blijft gewoon, de bikkel. Niks te merken van een noodtoestand.
  5. de waan

    VI - Het blad

    En de slippendrager van Bert Nederlof reageert ook nog even. :D
  6. de waan

    De Voetbalquiz

    Dan eerder Afellay waarschijnlijk.
  7. de waan

    Feest in kroketten-land (ABU is jarig)

    Gefeliciteerd en proost.
  8. de waan

    De piramide

    De KNVB houdt zich juist volledig afzijdig door voortdurend te verwijzen naar de licentiecommissie. Maandagavond was er een bijeenkomst van de clubs. Zal eens horen of ik nog wat sappige details boven water kan krijgen.
  9. de waan

    Derde divisie zaterdag 2016/2017

    Ja, maar daar is de fiscus/FIOD voor om dat uit te pluizen. Als je clubs verplicht alles contractueel vast te leggen (dat kan met zaken in natura ook prima) dan ben je al een heel eind op de goede weg.
  10. de waan

    Transfers 2e divisie

    Vooruit, de laatste twee seizoenen dan.
  11. de waan

    De snor en co

    Het erg grappig is. Gummbah en uitleggen dat werkt niet.
  12. de waan

    De snor en co

    Mag ik hier Gummbah plaatsen?
  13. de waan

    Africa Cup of Nations 2019

    Het is ook wel erg koud natuurlijk.
  14. de waan

    Voetbal op de schop/Super League

    De Kat zijn Kut.
  15. de waan

    Voetbal op de schop/Super League

    18 clubs lijkt me wel voldoende. Of mag ik dan niet meer mee?
  16. de waan

    Voetbal op de schop/Super League

    Ik ben voor een Beneliga. Dat gekut met 16 clubs en playoffs zet allemaal geen zoden aan de dijk. Samengaan met Belgi? zou wel kunnen helpen.
  17. de waan

    Binnenlandse politiek

    Erger nog. Met Brabant.
  18. de waan

    Transfers 2e divisie

    Haha, die Hansie wordt steeds grappiger. Wat een gigantische puinhoop is trouwens toch altijd bij Spakenburg. Daar moet je als trainer toch helemaal niet in willen stappen, zo'n wespennest.
  19. de waan

    Tweede Divisie 2016-2017

    De gemiddelde lijftijd van een UNA-supporter is denk ik 73. Verwacht niet dat die voor heel veel gedoe gaan zorgen. @Unregistere In hun tweetje waarmee ze alle clubs bestookten stond al een joekel van een d/t fout. Daar heb ik ze maar even vriendelijk op gewezen.
  20. de waan

    Tweede Divisie 2016-2017

    Als VVSB vrouwen verstrekt hebben we een integriteitsprobleem van een andere orde vermoed ik. Hij zal inderdaad wel een autootje van de club in prak hebben gereden of iets van die strekking.
Bovenaan