Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Frank Ensink, Arnold Marshall, Vincent Bilanovic en waarschijnlijk vergeet ik er nog wel wat.
Vorig seizoen trouwens op een haartje na promotie naar de eerste klasse gemist (na strafschoppen verloren van TVC'28).
Het gaat om de kans dat het wordt afgelast. Die is in de periode januari tot medio februari veruit het hoogst. Incidentele afgelastingen hou je altijd.
Hier ben ik het dus helemaal mee eens. Wat mij betreft hoeft geen enkele club verplicht te worden om te betalen, maar ik denk dat zeker 10 van de weigerclubs tegen is omdat ze liever gewoon op de huidige schimmige manier blijven betalen. En daar moeten we vanaf. Alle betalingen contractueel...
Ik krijg nu vanuit de club de vraag wanneer we gaan instromen i.v.m. de planning van de oefenwedstrijden. Heb dit topic maar even samengevat. :)
Antwoord:
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.