Zoekresultaten

  1. de waan

    Derde divisie zondag 2017/2018

    Gefeliciteerd, Fregge.
  2. de waan

    Districtsbeker 2017/18

    Gefeliciteerd met SHH. :duim:
  3. de waan

    Derde divisie zondag 2017/2018

    Jeeuij, 4-1, het kan nog.
  4. de waan

    Derde divisie zondag 2017/2018

    Lekker jongens, twee uitwedstrijden, doelsaldo 0-9. And counting.
  5. de waan

    Amateurvoetbal algemeen

    Is ook logisch, want de reguliere competitie loop door tot eind mei. Dat vind ik dan weer wel een grote verbetering.
  6. de waan

    Amateurvoetbal algemeen

    Als je vanaf half augustus weer traint kun je toch prima begin september weer competitie spelen.
  7. de waan

    Amateurvoetbal algemeen

    Ik vind het trouwens maar helemaal niks dat de competities zo laat beginnen.
  8. de waan

    Amateurvoetbal algemeen

    Misschien omdat er nu wel heel veel clubs (bijna 30%) degraderen of nacompetitie moeten spelen? Al zou twee degradanten en ??n nacompetitieplek dan weer logischer zijn wat mij betreft.
  9. de waan

    Alcides

    Vandaar ook "in de regel". Misschien is het ook iets van het verleden. Het aantal clubs met een dikke portemonnee in Oost is ook niet meer zo groot.
  10. de waan

    Champions League 2017-2018

    En als er in het verleden al grote uitslagen werden neergezet was dat tegen het type clubs die in de huidige opzet van het toernooi begin juli al klaar is.
  11. de waan

    Alcides

    In de regel een stuk minder dan Oost.
  12. de waan

    Derde Divisie zaterdag 2017/18

    Ze hebben geluisterd. :duim:
  13. de waan

    Derde Divisie zaterdag 2017/18

    Ligt er ergens in de buurt van HIA een hectare landbouwgrond?
  14. de waan

    Wielrennen

    Belgen zijn vervelend.
  15. de waan

    Hoofdklasse A zondag 2017-2018

    Goed bezig. HBS-Quick was nog mooier geweest.
  16. de waan

    Wielrennen

    Die Herbert Dijkstra heeft ook gewoon totaal niet in de gaten welke cijfertjes steeds in beeld zijn. Bah, kutfroem. Laat hem dan gewoon vanaf het begin een stuk sneller zijn, nu ga je ook nog denken dat ie misschien minder is.
  17. de waan

    Jeugdsentiment

    Adriaan morpht langzaam maar zeker tot Bassie, of lijkt dat maar zo.
  18. de waan

    Derde Divisie zaterdag 2017/18

    "Een fervent Spakenburg-twitteraar." ;) Weer die ene?
  19. de waan

    Nieuwe app's voetbal.nl en wedstrijdzaken

    Met het verrekijkertje rechtsboven kun je elke club opzoeken.
  20. de waan

    31 augustus Frankrijk-Nederland + 3 september Nederland-Bulgarije

    Wie heeft eigenlijk ooit het onzinnige idee bedacht dat het publiek bedankt moet worden. Die komen gewoon uit eigen beweging toch?
Bovenaan