Zoekresultaten

  1. de waan

    R.I.P Topic

    In het harnas gestorven?
  2. de waan

    Wielrennen

    Ja, uitsluiten dat Sagan ergens wint is sowieso niet zo handig.
  3. de waan

    Districtsbeker 2017/18

    Ja, vooral deze week.
  4. de waan

    Districtsbeker 2017/18

    Ook in Noord en Oost is inmiddels geloot voor de 2e ronde: http://districtsbeker.nl/2017/07/26/noord-2017-2018/ http://districtsbeker.nl/2017/07/31/oost-2017-2018/ In Noord kent de KNVB trouwens haar eigen clubs niet, want in het offici?le gepubliceerde document kregen drie club een fout...
  5. de waan

    District West II

    Sterker nog, met dat soort kutnamen heb je minder tekst vrij voor het echte verslag. Hier zijn ze helemaal gestopt met de opstellingen bij de verslagen.
  6. de waan

    District West II

    Heerlijk staaltje slachtofferdenken weer, die laatste alinea. :omg: En het was een beetje vragen naar de bekende weg, want ik ben inmiddels bekend met de voorwaarden van de Persgroep.
  7. de waan

    Hoofdklasse B zondag 2017-2018

    Wat is er eigenlijk bij Nuenen gebeurd, weet iemand dat? Vorig jaar tot begin april in de top, daarna amper nog een punt gepakt, in zowel de districtsbeker als de KNVB Beker dik verloren en ook in de nacompetitie was het helemaal niks.
  8. de waan

    Alcides

    Na 26 wedstrijden.
  9. de waan

    District West II

    Jij wordt per letter betaald? Weer een dominosteentje in het zondagvoetbal in West II? Wat is hiervan de reden?
  10. de waan

    Derde divisie zondag 2017/2018

    Het ??n sluit het ander niet uit natuurlijk. Uiteindelijk is het huidige beleid ook vooral ontstaan uit noodzaak. Dat er al een tijdje serieus werk werd gemaakt van goed opleiden kwam wat dat betreft wel goed uit.
  11. de waan

    Wielrennen

    Een WK dat eindigt in een veredelde massasprint, ik ben er niet kapot van.
  12. de waan

    Derde divisie zondag 2017/2018

    Heel welkom natuurlijk, maar het klinkt allemaal weinig hoopgevend vooralsnog. Het lijkt ieder jaar toch weer een stukje minder te worden, al is het gemis van Cenk Uguz natuurlijk ook niet niks. Het kon wel eens harken worden om erin te blijven dit seizoen. En hopen dat de opgepimpte...
  13. de waan

    Wielrennen

    Zalm is laks, zo moeilijk is het niet. :) Er is in Bergen wel een wijk die Laksev?g heet. Maar mooi man, favorietenrol waar maken en niet eens met ??n van de usual suspects.
  14. de waan

    Tv-topic

    Dat is een ziekenhuisserie toch? Wat moet een weggestemde Marokkaanse kuthoer daar dan?
  15. de waan

    KNVB Beker -- (2017-2018)

    De Dijk - Ajax lijkt me geknipt voor het Olympisch Stadion. Daar wil De Dijk bij promotie ook spelen, dus kunnen ze mooi vast oefenen. Volle bak.
  16. de waan

    KNVB Beker -- (2017-2018)

    Klopt, die wil niet meer op kunstgras spelen. Dus dan is de hoofdklasse een logische uitvalsbasis.
  17. de waan

    Derde divisie zondag 2017/2018

    Wel mooi, maar veel te klinisch en totaal geen voetbalsfeer.
  18. de waan

    Districtsbeker 2017/18

    Daar moet nog redelijk wat ingehaald worden.
  19. de waan

    Districtsbeker 2017/18

    Maar mocht het je toch interesseren: http://districtsbeker.nl/2017/08/28/zuid-ii-2017-2018/
  20. de waan

    KNVB Beker -- (2017-2018)

    Ik dacht dat iedereen in het Gronings aan het tweeten was, maar hij heet dus gewoon Doan.
Bovenaan