Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ook in Noord en Oost is inmiddels geloot voor de 2e ronde:
http://districtsbeker.nl/2017/07/26/noord-2017-2018/
http://districtsbeker.nl/2017/07/31/oost-2017-2018/
In Noord kent de KNVB trouwens haar eigen clubs niet, want in het offici?le gepubliceerde document kregen drie club een fout...
Sterker nog, met dat soort kutnamen heb je minder tekst vrij voor het echte verslag.
Hier zijn ze helemaal gestopt met de opstellingen bij de verslagen.
Heerlijk staaltje slachtofferdenken weer, die laatste alinea. :omg:
En het was een beetje vragen naar de bekende weg, want ik ben inmiddels bekend met de voorwaarden van de Persgroep.
Wat is er eigenlijk bij Nuenen gebeurd, weet iemand dat? Vorig jaar tot begin april in de top, daarna amper nog een punt gepakt, in zowel de districtsbeker als de KNVB Beker dik verloren en ook in de nacompetitie was het helemaal niks.
Het ??n sluit het ander niet uit natuurlijk. Uiteindelijk is het huidige beleid ook vooral ontstaan uit noodzaak. Dat er al een tijdje serieus werk werd gemaakt van goed opleiden kwam wat dat betreft wel goed uit.
Heel welkom natuurlijk, maar het klinkt allemaal weinig hoopgevend vooralsnog. Het lijkt ieder jaar toch weer een stukje minder te worden, al is het gemis van Cenk Uguz natuurlijk ook niet niks. Het kon wel eens harken worden om erin te blijven dit seizoen. En hopen dat de opgepimpte...
Zalm is laks, zo moeilijk is het niet. :)
Er is in Bergen wel een wijk die Laksev?g heet.
Maar mooi man, favorietenrol waar maken en niet eens met ??n van de usual suspects.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.