Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Wordt wel een beetje een rommeltje zo, sommige wedstrijden van de 1e en 2e ronde worden dus al gelijktijdig gespeeld.
Ook HSC'21-Zwaluwen is trouwens vervroegd, maar slechts ??n dagje: naar dinsdag 22 augustus.
Ja, dat heeft Stef na zoveel dienstjaren wel een keer verdiend. Hij woont trouwens tegenwoordig inderdaad in Oldenzaal, dus het was niet eens fout. Al blijft het voor mij toch altijd een Beckummer.
Hebben wij hier dan toch een generatiekloofje te pakken? Ik vind dat soort gidsjes toch altijd...
Halsteren won pas ook al van Jong Sparta toch?
Laat Zwaluwen maar lekker even een paar van dit soort uitslagen neerzetten, dan weten we in ieder geval zeker dat er niks onderschat gaat worden.
Ik vind de seizoensgids van VI wel knap duur trouwens, tien euro voor een tijdschrift. En hij zat nog in plastic ook, dus even monsteren zat er ook niet in. Heb hem nog maar even laten liggen.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.