Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik ga waarschijnlijk erg weinig wedstrijden zien dit seizoen vanwege krantenschnabbels. Ik had dit potje nog met potlood in de agenda gezet vanwege lekker dichtbij, maar het wordt zondag Beekbergen-Klarenbeek voor mij. Ok mooi.
Ik heb wel een beetje het idee dat aardig aan het nivelleren is allemaal. Op een paar uitzonderingen na ook weinig hoge scores. Veel verlengingen of ??n doelpunt verschil.
Als ik de twitterverslagen zo las (voor zover beschikbaar) dan kwam het daar vaak wel op neer inderdaad. het had nog wat erger kunnen zijn, maar De Meern redde zich nog vanaf de strafschopstip.
Wel mooi dat op dat fraaie complex weer wedstrijden op niveau worden gespeeld.
http://www.hettwentsevoetbal.nl/verleden/complexe-materie/sportpark-de-waarbeek-hvv-hengelo/
Froome zal vast gaan spotten met de "je kunt geen twee grote rondes achter elkaar goed rijden"-wet.
De Nederlanders (Kelderman, Oomen, Kruijswijk en Poels) verliezen allemaal minstens een minuut.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.