Zoekresultaten

  1. de waan

    Districtsbeker 2017/18

    Ik denk dat er alleen in Zuid II al geloot is. Lekker vlot trouwens.
  2. de waan

    KNVB Beker -- (2017-2018)

    Gefeliciteerd, Erka.
  3. de waan

    De Voetbalquiz

    Andr? Roosenburg?
  4. de waan

    KNVB Beker -- (2017-2018)

    Je blijft je erover verbazen dat scheidsrechters zo vaak van die rare dingen doen.
  5. de waan

    KNVB Beker -- (2017-2018)

    ...kuch... https://www.voetbal247.nl/de-knvb-moet-nodig-eens-wat-dictatorialer-worden/
  6. de waan

    Wielrennen

    Dat is dan toch juist een bevestiging dat de sport in de breedte veel groter is. Of ik begrijp je niet goed.
  7. de waan

    Wielrennen

    In de tijd van Zoetemelk werd er in een stuk of zes landen serieus gefietst. Geen Britten, Amerikanen, Columbianen, Oostblokkers, Australi?rs, Afrikanen. Tegenwoordig is winnen een stuk lastiger.
  8. de waan

    KNVB Beker -- (2017-2018)

    Ja, maar Go Ahead was niet de bekerwinnaar.
  9. de waan

    KNVB Beker -- (2017-2018)

    Hebben ze ook niet nodig. Doorgaans komen daar zo'n 100 mensen kijken.
  10. de waan

    KNVB Beker -- (2017-2018)

    Vorig seizoen nog. En toen speelde de eredivisieclub nog thuis ook. EDIT: Excuus, niet goed gelezen.
  11. de waan

    Wielrennen

    Aardig tijdritje wel. :duim: Ik heb er bovenop gestaan. Wel met het kabelbaantje gegaan gelukkig. Het uitzicht is daar echt adembenemend.
  12. de waan

    Wielrennen

    Hoe laat beginnen we vandaag?
  13. de waan

    Districtsbeker 2017/18

    Het komt toch wel regelmatig voor dat het voor een lager spelende club echt bijzonder is. Zeewolde (toch niet echt om de hoek) kwam een paar jaar geleden met een paar bussen vol supporters naar Haaksbergen bijvoorbeeld.
  14. de waan

    Wielrennen

    Omdat ie in de klassiekers waarschijnlijk alle kansen krijgt?
  15. de waan

    Nieuwe app's voetbal.nl en wedstrijdzaken

    Ja, klopt. Daar ging het hier ook over toch?
  16. de waan

    Districtsbeker 2017/18

    Ik lees alleen maar dat trainers de beker zien als pure voorbereiding en dat het ze nauwelijks boeit of ze doorgaan. Dat doet mijn bekerliefhebbershart toch wel pijn.
  17. de waan

    Wielrennen

    Zonde van zo'n fijne renner.
  18. de waan

    Nieuwe app's voetbal.nl en wedstrijdzaken

    Wat betreft de app ben ik inmiddels om. Zaterdagmorgen bij de koffie binnen twee minuten geregeld en na afloop zie ik dat de uitslag is vastgelegd. Al hebben we bij de O13 gelukkig nog niks van doen met basisspelers, wissels en rugnummers.
  19. de waan

    KNVB Beker -- (2017-2018)

    Je kunt ook zeggen dat het dus overal nog spannend is.
  20. de waan

    Derde Divisie zaterdag 2017/18

    Dat gelul over die sfeerloosheid door clubs waar zelf ook maar een paar honderd man komt kijken, laten we daar ook maar eens een keer mee stoppen zou ik zeggen.
Bovenaan