Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
EVV is de enige ploeg die standaard meer punten dan doelpunten heeft.
Vorig jaar hadden ze toch juist een beetje afstand genomen van het negatieve spel. Maar ja, ze hebben nu een Belg als trainer, he.
Ik zag dat Meeuwenplaat laatst met 28-1 had gewonnen in de beker van het befaamde Blankenburg. Dan zal Rombouts er in die wedstrijd ook wel een paar hebben gemaakt.
Dan kunnen ze er dus geen kloot van.
1-0 voor bij UNA met rust. Dat valt me dan weer alleszins mee. Wel fijn om weer een spits te hebben, die ook af en toe gewoon een een doelpunt maakt. :duim:
Fijn sfeertje en volle bak weer bij de Sallandse derby Rohda Raalte-Heino in 1E. Wedstrijd eindigde onbeslist: 2-2.
Het was sowieso derby-dag in Oost. Gistermiddag ook al Hattem-Hatto Heim en DOS Kampen-IJVV.
Meestal wordt het district in 2 of 3 groepen verdeeld. In Oost en Noord was dat nu ook.
Ja, dat was overal zo. Maar de poules vanaf de 3e klasse waren geplitst.
'geloot' ;)
Apart trouwens. Zuid I was in de poulefase het enige district dat zaterdag en zondagteams door elkaar gooide en nu gaan ze de boel ineens splitsen, ook als enige district.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.