Zoekresultaten

  1. de waan

    Derde Divisie zaterdag 2017/18

    ONS zal wel moeten, want die zijn geen partij in dit gebeuren.
  2. de waan

    Weekendvoetbal

    Ja.
  3. de waan

    HHC Hardenberg

    Toch niet om zes uur, he? :jerry:
  4. de waan

    District West II

    Niet genoeg spelers in combinatie met geen ene kloot ervan kunnen waarschijnlijk.
  5. de waan

    Jupiler League: Play offs Promotie/Degradatie!

    Ja maar, dat was toen de Eredivsie en de Eerste Divisie uit 16 teams bestonden. Telt niet! Die 47.000, dat lijkt me toch ook wel een record voor de Eerste Divisie. (Die telt wel natuurlijk.)
  6. de waan

    Jupiler League: Play offs Promotie/Degradatie!

    Daar sluit ik mij volledig bij aan. Het "Geweten van de Voetbalkantine" hoort in de Eredivisie.
  7. de waan

    Jupiler League: Play offs Promotie/Degradatie!

    De topografieliefhebber in mij hoopt natuurlijk op een dubbele primeur voor Drenthe en Flevoland.
  8. de waan

    District West II

    Uitslagen in de 4e klasse B. Dit gaat toch ook helemaal nergens meer over: Celeritas - GSC/ESDO 1 - 25 HSV DUNO - PGS-VOGEL 1 - 0 HVV Hercules - SV Madestein 13 - 0 SV Houtwijk - SV Erasmus 8 - 0 SV Loosduinen - VCS 26 - 1 Hekkensluiter Wanica Star kwam niet in actie.
  9. de waan

    Hoofdklasse A zondag 2017-2018

    En een huilende Sjaak Polak. Wat wil een mens nog meer.
  10. de waan

    Tweede Divisie 2017/18

    Het is wat mij betreft juist een sterk argument voor mixen, want nu komen dus echt de beste teams bovendrijven, niet beperkt door zoiets triviaals als de speeldag.
  11. de waan

    Wielrennen

    Aan zijn stiltes te horen wordt Kroon ook helemaal gek van die gast.
  12. de waan

    Derde Divisie zaterdag 2017/18

    180 volgens VoZ. Waarschijnlijk dan zonder verdubbelaar en de brugside.
  13. de waan

    District West II

    Zo'n zelfde verhaal had ik zelf donderdag ook bij de hand. Ik sprak de trainer van Eerbeekse Boys (die stappen ook over). Die trok ook een gezicht als een oorwurm toen ik hem vertelde dat ze wel eens nacompetitie zouden moeten spelen. Inmiddels staan ze trouwens laatste, maar dat was dan toch...
  14. de waan

    District Oost

    Dat wel uiteraard. En voor de verzender van de dieptepass. RKZVC is vandaag overigens kampioen geworden in 1E. Zieuwent in de Hoofdklasse.
  15. de waan

    Derde Divisie zaterdag 2017/18

    Die verdubbelaar geldt natuurlijk niet voor Magreb. [emoji6] Toch wel apart, toen zo nog in de opwaartse flow zaten kwamen daar best veel mensen kijken en ze namen er ook veel mee naar uitwedstrijden. Kennelijk helemaal ingestort in de laatste twee rommeljaren.
  16. de waan

    District West I

    AFC'34 gaat trouwens toch maar gewoon door op zondag.
  17. de waan

    Hoofdklasse B zondag 2017-2018

    EHC wint!!
  18. de waan

    Tweede Divisie 2017/18

    Heeft ook geen zin meer nu, zeker niet nu ook de Derde Divisie een mengelmoesje wordt komend seizoen.
  19. de waan

    Derde Divisie zaterdag 2017/18

    Spakenburg is Spakenburg. Zelfs al zou daar op vijf kilometer afstand een eredivisieclub voetballen, dan had dat nog geen invloed. Laat staan een marginale profclub als HVC/sc Amersfoort.
  20. de waan

    District Oost

    Nee, want ik had de insteek van mijn verhaal al min of meer bepaald. Zat inderdaad nog even te twijfelen, maar soms laat ik het toeval zijn werk doen. De speler die ik aanvankelijk al wilde interviewen liep ik eerder tegen het lijf.
Bovenaan