Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ja maar, dat was toen de Eredivsie en de Eerste Divisie uit 16 teams bestonden. Telt niet!
Die 47.000, dat lijkt me toch ook wel een record voor de Eerste Divisie. (Die telt wel natuurlijk.)
Uitslagen in de 4e klasse B. Dit gaat toch ook helemaal nergens meer over:
Celeritas - GSC/ESDO 1 - 25
HSV DUNO - PGS-VOGEL 1 - 0
HVV Hercules - SV Madestein 13 - 0
SV Houtwijk - SV Erasmus 8 - 0
SV Loosduinen - VCS 26 - 1
Hekkensluiter Wanica Star kwam niet in actie.
Het is wat mij betreft juist een sterk argument voor mixen, want nu komen dus echt de beste teams bovendrijven, niet beperkt door zoiets triviaals als de speeldag.
Zo'n zelfde verhaal had ik zelf donderdag ook bij de hand. Ik sprak de trainer van Eerbeekse Boys (die stappen ook over). Die trok ook een gezicht als een oorwurm toen ik hem vertelde dat ze wel eens nacompetitie zouden moeten spelen. Inmiddels staan ze trouwens laatste, maar dat was dan toch...
Die verdubbelaar geldt natuurlijk niet voor Magreb. [emoji6]
Toch wel apart, toen zo nog in de opwaartse flow zaten kwamen daar best veel mensen kijken en ze namen er ook veel mee naar uitwedstrijden. Kennelijk helemaal ingestort in de laatste twee rommeljaren.
Spakenburg is Spakenburg. Zelfs al zou daar op vijf kilometer afstand een eredivisieclub voetballen, dan had dat nog geen invloed.
Laat staan een marginale profclub als HVC/sc Amersfoort.
Nee, want ik had de insteek van mijn verhaal al min of meer bepaald. Zat inderdaad nog even te twijfelen, maar soms laat ik het toeval zijn werk doen. De speler die ik aanvankelijk al wilde interviewen liep ik eerder tegen het lijf.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.