Zoekresultaten

  1. de waan

    Districtsbeker 2017/18

    Wordt er nog gespeeld om de landelijke beker dit jaar?
  2. de waan

    Wielrennen

    Zo, fijn nummertje van Yates hoor.
  3. de waan

    Wielrennen

    Gesink. Held!
  4. de waan

    Amateurvoetbal algemeen

    Hoorde bij het totaalpakketje. Onderhandelingen, compromissen, dat soort dingen.
  5. de waan

    Districtsbeker 2017/18

    2-5 nog zelfs. Wedstrijd duurde een half uur te lang en de rode kaart was de nekslag.
  6. de waan

    Districtsbeker 2017/18

    Terwijl ik het vorige berichtje tikte is het 2-2 geworden en moet MASV met tien man verder. Nooit te vroeg over sprookjes beginnen dus.
  7. de waan

    Districtsbeker 2017/18

    MASV lijkt het sprookje compleet te maken. 2-0 voor tegen DFS. In Noord is het bij Urk-Flevo Boys 0-1. Live op Omroep Flevoland, maar ik hield het geen tien minuten vol.
  8. de waan

    District Oost

    Inderdaad.
  9. de waan

    Play-offs Europees voetbal

    Kan in Arnhem maar zo 0-4 worden.
  10. de waan

    HHC Hardenberg

    En dan tegen HSC'21. Jaw?l.
  11. de waan

    Amateurvoetbal algemeen

    Gaat niet gebeuren, helaas.
  12. de waan

    Amateurvoetbal algemeen

    Dat clubs in het voortraject liggen te slapen of het niet belangrijk genoeg vinden om zich er druk om te maken, maar wel achteraf gaan mekkeren is de ledenraad niet aan te rekenen. Verder is er natuurlijk al totaal geen consensus tussen de verschillende stromingen, dus wat er ook beslist wordt...
  13. de waan

    Amateurvoetbal algemeen

    De ledenraadsleden hebben gewoon het advies van de (destijds nog) Topklasse CV overgenomen bij de besluiten over de piramide. En terugkomend op je beginvraag: het offici?le besluitvormingsproces is niet meer dan het sluitstuk van een heel proces in voor- en achterkamertjes dat daaraan vooraf...
  14. de waan

    De trainer van Ajax

    Zou de directie zelf niet ook een rol spelen in het feit dat al deze spelers weg willen? Iets met zwalkend beleid, geen perspectief, geen duidelijke lijn?
  15. de waan

    District Oost

    Ruststand was 0-2. Het werd er dus niet slechter op, toen de spelers het zelf gingen regelen.
  16. de waan

    Amateurvoetbal algemeen

    Wat voor beslissingen gaan ze zoal nemen dan?
  17. de waan

    Transfernieuws Derde Divisie

    Nu maar hopen dat ie geen schemerlamp krijgt bij zijn afscheid.
  18. de waan

    Tweede Divisie 2017/18

    Gefeliciteerd met het kampioenschap, Lennard.
  19. de waan

    Tweede Divisie 2017/18

    Precies. Ik zal maar eerlijk verklappen, het is vooral een goede voor de "traffic" zoals dat zo fraai heet in het jargon.
  20. de waan

    Tweede Divisie 2017/18

    Ik kan invloed uitoefenen op de genomineerden (al bemoei ik me er doorgaans niet mee), dus tip gerust!
Bovenaan