Zoekresultaten

  1. de waan

    Derde divisie zondag 2017/2018

    Dat kon dus niet slechter qua uitslagen dit weekend. Kennelijk de hele wedstrijd prima meegespeeld met Vitesse en kansen zat gehad, maar wel weer gewoon met lege handen. Wordt weer lekker ouderwets bibberen de komende weken dus. Volgende week sowieso winnen bij De Graafschap en dan maar hopen...
  2. de waan

    Wielrennen

    Gelukkig maar.
  3. de waan

    Wielrennen

    Ja, wat is het nu?
  4. de waan

    District Oost

    Zelf vanmiddag een wonderschoon doelpunt gezien bij Elspeet-Batavia'90. Paste totaal niet in de wedstrijd, want het was vooral werken, werken en nog eens werken. Maar de 2-1 (prachtige dieptepass precies op maat die door de spits ineens vol op de slof werd genomen en in de kruising vloog) was...
  5. de waan

    District Oost

    SVZW en Flevo Boys staan op dit moment EXACT gelijk. Zelfs het aantal doelpunten voor en tegen is identiek.
  6. de waan

    Wielrennen

    Is het heel raar dat ik nog nooit van Carapaz had gehoord?
  7. de waan

    Tweede Divisie 2017/18

    Zo, die 2-1 van Lienden was niet zo'n klein beetje buitenspel.
  8. de waan

    Derde Divisie zaterdag 2017/18

    Laat Scheveningen maar kampioen worden. Leuke sympathieke club, iets wat we van Spakenburg niet kunnen zeggen. Hup ASWH dus.
  9. de waan

    Derde divisie zondag 2017/2018

    En Westlandia voor de jeugdopleiding meende ik te zien?
  10. de waan

    Voetbal op de schop/Super League

    Bovendien ook veel logischer omdat je op niveau 1, 3 en 4 ook afdelingen van 18 clubs hebt.
  11. de waan

    Derde divisie zondag 2017/2018

    Bedankt.
  12. de waan

    Derde Divisie zaterdag 2017/18

    Dan lijkt het er toch serieus op dat ze flink in de war zijn.
  13. de waan

    Amateurvoetbal algemeen

    Geen idee, daarvoor ken ik die regio niet genoeg om dat in te kunnen schatten.
  14. de waan

    Jupiler League: Play offs Promotie/Degradatie!

    Je vergeet er ??n.
  15. de waan

    Districtsbeker 2017/18

    De poules werden voorheen in augustus al gespeeld. Het zal eerder komen doordat de competities langer doorgaan dit jaar.
  16. de waan

    FC Twente nieuws

    Jij ook nog gecondoleerd met de degradatie van Twente.
  17. de waan

    HHC Hardenberg

    ASWH 2 ook weer van de partij?
  18. de waan

    Derde Divisie zaterdag 2017/18

    Vitesse stuurt zondag 9 stewards mee naar Haaksbergen, omdat ze kampioen kunnen worden. Die gaan ook een rustig middagje tegemoet schat ik zo in.
  19. de waan

    Districtsbeker 2017/18

    Juist dit jaar zou het best passen, nu de finales redelijk op tijd zijn gespeeld allemaal.
  20. de waan

    Amateurvoetbal algemeen

    Het is natuurlijk sowieso geen issue, omdat het nog nooit aan de orde is geweest. Clubs op de Veluwe spelen zo'n beetje allemaal in de 3e en 4e klasse en zonder uitzondering op zaterdag. Dus waarom zouden ze hier ?berhaupt over nadenken. Zaterdag overigens naar Elspeet. Nu al zin in.
Bovenaan