Zoekresultaten

  1. de waan

    Filmpjes/linkjes van internet

    https://www.youtube.com/watch?time_continue=1&v=76amLQK8N7E
  2. de waan

    Filmpjes/linkjes van internet

    Dat Yanny/Laurel dingetje kon ik nog wel snappen met de uitleg er bij, maar deze vind ik toch wel echt heel freaky. Wie legt het aan me uit?
  3. de waan

    District West II

    Ja, via die weekendvoetbal-bijeenkomst. Maar "31-0" in de kop was de moeite van het aanklikken wel even waard. :p
  4. de waan

    Transfernieuws Derde Divisie

    Het gekke is dat Brummelhuis dit seizoen vrijwel alles heeft gespeeld. Raar dan toch dat hij weg moet bij Excelsior.
  5. de waan

    Transfernieuws Derde Divisie

    Het zou ook wel heel bijzonder zijn als een speler in een interview op de website van zijn nieuwe club als eerste zou melden dat hij vooral komt omdat hij zo lekker veel geld kan vangen.
  6. de waan

    De piramide

    .
  7. de waan

    De piramide

    Omdat de bijeenkomst daarvoor was georganiseerd misschien?
  8. de waan

    De piramide

    Ja, ??n standaardteam, daar ben ik het sowieso mee eens. Maar dit gaat dan om het 2e.
  9. de waan

    Wielrennen

    Mooi zo. Als ze dat nou meteen hadden gedaan, was er waarschijnlijk niks aan de hand geweest.
  10. de waan

    Wielrennen

    Heeft GreenEdge ook nog wat knechten opgerookt vandaag of waren ze nou ook weer niet z? dom?
  11. de waan

    Derde Divisie zaterdag 2017/18

    DVS'33.
  12. de waan

    District West II

    Nog meer gekkigheid in de kelder. Half mei nog even besluiten om je terug te trekken met alle gevolgen voor de kampioenstrijd. https://www.voetbalrotterdam.nl/2018/05/hwd-en-sdv-per-direct-uit-vierde-klasse-f/
  13. de waan

    De piramide

    Het begint er toch wel steeds meer naar uit te zien dat ze in West II vanaf 2019 alles op een hoop gooien. https://www.voetbalrotterdam.nl/2018/05/zondagclubs-weekendvoetbal-liever-al-morgen/
  14. de waan

    De piramide

    Ja, dat gaat helpen. Nu ben je als zondagclub "verplicht" om je tweede elftal ook op zondag in te schrijven, omdat je anders geen gebruik kunt maken van die spelers als het door blessures of zo nodig is, of als een speler zich snel ontwikkelt. Als je een tweede elftal bijvoorbeeld ook op...
  15. de waan

    De piramide

    Nu ook gewoon doorpakken en de hele scheiding opheffen. Waarom niet?
  16. de waan

    De piramide

    Goed om te zien dat de KNVB (in casu: Van der Zee) nu in lijkt te zien dat ze meer de regie moeten nemen om de ontwikkelingen in goede banen te leiden. Een mooie eerste stap, die bovendien ook heel eenvoudig genomen kan worden, is om het mogelijk te maken spelers uit te wisselen tussen...
  17. de waan

    Jupiler League: Play offs Promotie/Degradatie!

    Gene Hanssen is de Sjaak Swart van Roda?
  18. de waan

    Derde Divisie zaterdag 2017/18

    Nee, want ONS heeft niks te maken met een wedstrijd tussen Capelle en Magreb.
  19. de waan

    District West II

    Een sport waar teams uit maximaal negen man bestaan of zo.
  20. de waan

    District West II

    Alsof je wat te zoeken hebt in een standaardklasse als je met 26-1 verliest. Dan moet je gewoon lekker reserve 5e klasse gaan spelen of zo.
Bovenaan