Zoekresultaten

  1. de waan

    District West I

    Op Twitter werd ARC nog even gedist door Volendam zag ik. Was wel grappig.
  2. de waan

    District Oost

    In 1E kan Stevo zomaar de nacompetitie halen als ze de laatste wedstrijd winnen van NEC. En alle Twentse en Achterhoekse clubs veilig. Wordt dus weer een leuke competitie volgend jaar.
  3. de waan

    District Oost

    Valt wel mee, het is geen Lars Bosscha zeg maar. De vrij krappe selectie heeft Beekbergen opgebroken. Veel blessures. Dat vreesden ze een beetje toen ik er voor het laatst was en ze nog een oceaan aan voorsprong hadden.
  4. de waan

    Hoofdklasse A zondag 2017-2018

    Ja, nee, dat snap ik.
  5. de waan

    District Oost

    In de categorie "hoe geef je een kampioenschap weg" even aandacht voor Beekbergen in 4G. Na 17 wedstrijden 14 gewonnen en 3 gelijk en een straatlengte voorsprong op de concurrentie en vervolgens het volgende rijtje neerzetten: 15-04-2018 SV Twello - VV Beekbergen 2 - 1 22-04-2018 VV...
  6. de waan

    Hoofdklasse A zondag 2017-2018

    Gemiddeld 5,9 doelpunten per wedstrijd vandaag.
  7. de waan

    Derde divisie zondag 2017/2018

    Dit komt niet meer goed. Verliezen van een ploeg die al zo'n beetje dood en begraven was, twee (!) strafschoppen missen, waardoor de teller inmiddels op vijf op een rij staat, al acht wedstrijden niet meer gewonnen en slechts drie doelpuntjes gemaakt in die laatste acht wedstrijden. En zelfs al...
  8. de waan

    Tweede Divisie 2017/18

    Of je neemt een - volgens mij toch overduidelijk - knipogende post eens niet zo serieus door er meteen weer met hele lappen tekst op te reageren.
  9. de waan

    Tweede Divisie 2017/18

    Dat we uitgerekend zaterdagfan Noordooster moeten uitleggen hoe goed Van Eeuwijk is, vind ik dan wel weer grappig.
  10. de waan

    Wielrennen

    Tuurlijk niet. Gevegt is gewoon een lul.
  11. de waan

    Tweede Divisie 2017/18

    Ben wel benieuwd of ze Van Eeuwijk ook weg durven te sturen.
  12. de waan

    Tweede Divisie 2017/18

    Gezien het huurlegertje dat het team van Achilles vormt momenteel zou me dat erg verbazen.
  13. de waan

    Tweede Divisie 2017/18

    Achilles speelde 2-2 gelijk tegen AFC vorige week, toch ook een ploeg in vorm. Lienden bakt er, op de wedstrijd tegen Lisse na, ook helemaal niks van de laatste maanden.
  14. de waan

    Tweede Divisie 2017/18

    Katwijk verliest, Kozakken Boys gelijk. Mooie kraker dus volgende week, Katwijk heeft genoeg aan een gelijkspel. AFC heeft ook een fijn weekend met vier verliezende concurrenten, maar is nog niet helemaal veilig, want Lisse heeft een beter doelsaldo.
  15. de waan

    Tweede Divisie 2017/18

    En ze verliezen ook allemaal. Ben er nog niet zeker van dat Lienden en De Treffers 'zomaar' even winnen van Achilles en De Dijk volgende week, dus dat wordt nog loeispannend.
  16. de waan

    Tweede Divisie 2017/18

    De sportieve plicht wordt overal wel heel goed vervuld.
  17. de waan

    Hoofdklasse B zaterdag 2017-2018

    Volgende week Berkum-Genemuiden. :duim:
  18. de waan

    Tweede Divisie 2017/18

    Snel die waterzak weghalen bij HFC.
  19. de waan

    Wielrennen

    Ik sluit toch ook niet dat uit Yates nog een keer een slechte/mindere dag gaat hebben. Wordt gewoon nog een retespannende week en dat is alleen maar mooi.
  20. de waan

    De piramide

    Dat agendapunt staat er ieder jaar vast op. Ik denk niet dat er heel veel spannends op het programma staat dit keer.
Bovenaan