Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ja, ik vind het ook een beetje slappe hap. In het ergste geval verlies je twee keer met een gemankeerd team. Jammer dan. Hebben je talenten achter de talenten in ieder geval weer wat ervaring opgedaan.
Je zou denken, normaal gesproken moet je voor zo'n inspanning als van vandaag een dag later betalen. Maar goed... normaal gesproken geldt niet bij Sky/Froome.
Bij de wedstrijd tegen Ajax was de capaciteit flink uitgebreid bijvoorbeeld met extra staanplaatsen voor de zittribune.
Verder: ik ken het complex van Kozakken Boys en dat is niet bijster groot. Op basis daarvan gaf ik aan dat ze daar nooit 4000 mensen een fatsoenlijke plek kunnen bieden.
Er is helemaal geen rekening gehouden met een situatie als dit en daarom is het niet in de reglementen opgenomen. Vermoed ik.
Maar het kan maar zo vaker gebeuren. Wat nou als komend seizoen Achilles'29 of De Dijk failliet gaan, terwijl ze op zaterdag spelen?
Een aantal clubs gaat aan de KNVB vragen maar eens in de reglementen aan te tonen dat bij het stoppen van Jong Twente de opengevallen plek automatisch naar een zaterdagclub zou moeten gaan.
Wordt ongetwijfeld vervolgd dus.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.