Zoekresultaten

  1. de waan

    Tweede Divisie 2017/18

    Deze discussie wordt een beetje groter gemaakt dan ik had gedacht toen ik er een achteloze opmerking over maakte. :omg:
  2. de waan

    Be Quick 1887

    Ja, ik vind het ook een beetje slappe hap. In het ergste geval verlies je twee keer met een gemankeerd team. Jammer dan. Hebben je talenten achter de talenten in ieder geval weer wat ervaring opgedaan.
  3. de waan

    District Oost

    Er komend een heerlijk weekend aan in tientallen klassen.
  4. de waan

    Wielrennen

    Je zou denken, normaal gesproken moet je voor zo'n inspanning als van vandaag een dag later betalen. Maar goed... normaal gesproken geldt niet bij Sky/Froome.
  5. de waan

    Wielrennen

    Bah, niks aan dit.
  6. de waan

    District Oost

    Volgens mij is het andersom, Walter Weghorst zat bij De Tukkers. De die kunnen zelf nog de periode winnen dacht ik.
  7. de waan

    Wielrennen

    Godver, wat een afdeling. :cab:
  8. de waan

    Wielrennen

    80 kilometer nog, dat is toch gekkenwerk?
  9. de waan

    Transfernieuws Derde Divisie

    O, dat had ik dan even gemist. Dan valt hij in de Derde Divisie dus ook al niet meer op.
  10. de waan

    Wielrennen

    Oei, Yates.
  11. de waan

    Transfernieuws Derde Divisie

    Bob Vankan (onder vele anderen) naar EVV. Dat was toch ooit zo'n supertalent bij Fortuna?
  12. de waan

    2. Bundesliga en lager

    Flensburg in de 3e Liga zou voor de airmiles wel een aardige zijn.
  13. de waan

    Be Quick 1887

    https://sassets.knvb.nl/sites/knvb.nl/files/KVN%20Reserve%2C%20uitwerking.pdf Staphorst is ook al ingevuld voor de 2e ronde.
  14. de waan

    Tv-topic

    Dat was wel een bijzondere gast, ja. Alleen vraag ik me nog steeds af waarom hij ineens overschakelde van Duits naar Engels.
  15. de waan

    Be Quick 1887

    Doet het 2e van Be Quick niet mee aan de strijd om de landstitel? In het programma staat door de naam Be Quick een streep namelijk.
  16. de waan

    Tweede Divisie 2017/18

    Bij de wedstrijd tegen Ajax was de capaciteit flink uitgebreid bijvoorbeeld met extra staanplaatsen voor de zittribune. Verder: ik ken het complex van Kozakken Boys en dat is niet bijster groot. Op basis daarvan gaf ik aan dat ze daar nooit 4000 mensen een fatsoenlijke plek kunnen bieden.
  17. de waan

    Filmpjes/linkjes van internet

    Ook met uitbarstingen?
  18. de waan

    Derde Divisie zaterdag 2017/18

    Er is helemaal geen rekening gehouden met een situatie als dit en daarom is het niet in de reglementen opgenomen. Vermoed ik. Maar het kan maar zo vaker gebeuren. Wat nou als komend seizoen Achilles'29 of De Dijk failliet gaan, terwijl ze op zaterdag spelen?
  19. de waan

    Derde Divisie zaterdag 2017/18

    Een aantal clubs gaat aan de KNVB vragen maar eens in de reglementen aan te tonen dat bij het stoppen van Jong Twente de opengevallen plek automatisch naar een zaterdagclub zou moeten gaan. Wordt ongetwijfeld vervolgd dus.
  20. de waan

    Wielrennen

    De jinx doet zijn werk. :duim
Bovenaan