Hier inmiddels al weer 25,8 graden... Dat is warmer dan gisteren rond deze tijd
Hier gisteren dus op 5 verschillende momenten onweer, ook dat nog nooit eerder meegemaakt. Eerst in de ochtend en middag gewoon van dat 'rommelende' onweer (steeds gedurende lange tijden), toen om een uur of tien echt vooral flink regen, het onweer trok net langs ons (maar wel schitterende luchten). Reed om half 12 van Lisse naar Hillegom over de 'dijk' (die langs de Ringvaart loopt), kan je heel ver kijken en je zag de meest schitterende luchten, maar wel alleen weerlicht. Toen om een uur of half 1 ineens weer een flink onweer, nu wel met echt flink wat 'klappen', en toen om een uur of half vier nog even de bonus, mijn hemel wat ging het los... (en toen wel met flink donder)