[26 juni] Nederland - Tunesie

stc

Well-known member
Er wordt noodweer verwacht, dus dit kan een lange zit gaan worden..
Mocht Nederland de volgende rond worden uitgeschakeld, weet men waar het aan ligt. Er is altijd wat met het Nederlands Elftal. Is het geen kaartincident, zwembadgate of Lama incident, dan is het wel het weer.
 

Abubakari

Administrator
Forumleiding
Valentijn is een positiviteitsgoeroe in vergelijking met stc. Wel een erg voorspelbare act zo onderhand, die stc, beetje saai ook wel. Altijd hetzelfde.
 

Mario

Well-known member
Forumleiding
Ik ben wel benieuwd of de wedstrijd op tijd zal beginnen, of hoelang het gaat duren. Voordeel is dat het warm is, dat er van slapen sowieso niet veel zal komen.
 

Hankie

Well-known member
Ik hoop wel dat ze het op tijd gaan melden. Ga niet nutteloos wakker blijven (en kinderen wakker houden)
 

Joost

Well-known member
Ik ga lekker wat eerder naar bed en zet om 6:00 de wedstrijd wel op. Telefoon op vliegtuigmodus en de TV van te voren op een andere zender zetten en dan kan ik gewoon kijken alsof het live is.
 

Batigoal

Well-known member
Ik ga lekker wat eerder naar bed en zet om 6:00 de wedstrijd wel op. Telefoon op vliegtuigmodus en de TV van te voren op een andere zender zetten en dan kan ik gewoon kijken alsof het live is.
Ik twijfel om dat ook te doen. Morgen wel thuiswerken zonder vergaderingen, dus dat is wel prettig. Maar als de kans bestaat dat de wedstrijd een tijd gestaakt wordt vanwege noodweer, dan kijk ik wel in de re-live.
 

Abubakari

Administrator
Forumleiding
Ik ga zelden voor 4 uur naar bed, werk s Nachts en nu de kinderen uit huis zijn en de vrouw overdag aan het werk leef ik ook graag tot diep in de nacht. 1.00 uur is wat mij betreft een prima tijd.
 

Mario

Well-known member
Forumleiding
Ik ga ook vaak laat slapen, en 01:00 is geen probleem. Als het lang gaat duren zie ik wel hoe het loopt. Ik kijk het sowieso nog wel terug morgen.

Dinsdag ga ik ook om 03:00 kijken, maar dan zet ik wel even de wekker. Ik werk dinsdag sowieso vanuit huis.
 

ALenstra

Well-known member
We kunnen beter tweede worden want dan spelen om 19.00 op maandagavond. En Ronaldo zegt dat Brazilië niet klaar is voor een wedstrijd tegen Oranje. Win-win dus.
 

Joost

Well-known member
Ik ga zelden voor 4 uur naar bed, werk s Nachts en nu de kinderen uit huis zijn en de vrouw overdag aan het werk leef ik ook graag tot diep in de nacht. 1.00 uur is wat mij betreft een prima tijd.

Ik ben ook een avondmens en ga zelden voor 1 uur slapen maar dit is me toch te laat. Morgenochtend om 7:30 verwacht mijn dochter toch echt dat ik op sta om haar naar school te brengen en om 8:30 moet ik werken.

Bij knock-out was het wel een ander verhaal geweest.
 

Mario

Well-known member
Forumleiding
We kunnen beter tweede worden want dan spelen om 19.00 op maandagavond. En Ronaldo zegt dat Brazilië niet klaar is voor een wedstrijd tegen Oranje. Win-win dus.
Dat is wel een betere tijd idd, en dan kom je ook in het andere deel van het schema terecht. Ivoorkust of Noorwegen in de 1/8 finale.
 

Batigoal

Well-known member
Ik ga ook vaak laat slapen, en 01:00 is geen probleem. Als het lang gaat duren zie ik wel hoe het loopt. Ik kijk het sowieso nog wel terug morgen.

Dinsdag ga ik ook om 03:00 kijken, maar dan zet ik wel even de wekker. Ik werk dinsdag sowieso vanuit huis.
Dinsdag zou wel erg ongelukkig uitkomen; toevallig dan een drukke dag met vergaderingen. Toch maar duimen voor een nederlaag dus vanavond!
 

Mario

Well-known member
Forumleiding
Dinsdag zou wel erg ongelukkig uitkomen; toevallig dan een drukke dag met vergaderingen. Toch maar duimen voor een nederlaag dus vanavond!
Een nederlaag is niet nodig als Japan vaker scoort dan Oranje of minder gele kaarten pakt.
 

Abubakari

Administrator
Forumleiding
Dat is wel een betere tijd idd, en dan kom je ook in het andere deel van het schema terecht. Ivoorkust of Noorwegen in de 1/8 finale.
Eerste is Marokko en daarna evt Canada of Zuid Afrika. Lijkt me fijner dan Brazilie en evt Noorwegen of Frankrijk. Ik moet dinsdagnacht toch werken, gezellig met wat bewoners kijken en daar geld voor krijgen, doe mij plek 1 maar.
 

Maasveld

Well-known member
Morgenmiddag sowieso al een bruiloft, heb nu 's morgens ook vrij gepakt. Indien nodig woensdagmorgen ook maar gewoon vrij pakken. Gelukkig geen probleem hier.
 
Bovenaan