[26 juni] Nederland - Tunesie

Mario

Well-known member
Forumleiding
Opvallend dat toch Summerville erin komt Kluivert na zijn vader nu ook actief op WK.

Geen Depay, valt weer mee.
 

Mario

Well-known member
Forumleiding
Ik ben benieuwd of de Mexicanen gaan meevieren. No era penal en zo. Sowieso minder Oranje in het stadion verwacht ik.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan