Dat ene doelpuntje mogen ze maken, Nederland maakt er wel 3.Saibari zit al handenwrijvend te wachten…
Dat ene doelpuntje mogen ze maken, Nederland maakt er wel 3.Saibari zit al handenwrijvend te wachten…
Ik ben maar naar de kroeg gegaan, daar hebben ze ook airco.Airco aan, hup Holland hup.
Zou ook mooi zijn als ie wat scherper verdedigd. Eerste minuut doet ie niks, bij de 2-1 ook niet.Een pass masterclass van van Hecke dus gisteren. De echte kenners zagen dat al jaren geleden
Zal moeten, willen wereldkampioen worden.Kent niet alles hebben