Laatste bijdragen

  • J
    Joost reageerde op het onderwerp Groep E.
    Hoezo gevaarlijk spel?
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Het weer.
    Ik vond het idd vandaag ook wel meevallen (oke, was nog steeds warm, maar Schiphol (dichtstbijzijnde waarnemingspunt van KNMI) was rond...
  • JMD
    JMD waardeerde BlauwVinger's bericht in het onderwerp Het weer met Haha Haha.
    Uit de categorie “de cursus omgaan met teleurstellingen gaat vanavond helaas niet door”, de volgende announcement:
  • JMD
    JMD waardeerde BlauwVinger's bericht in het onderwerp Championship en lager met Leuk Leuk.
    Het seizoen wordt geopend met twee welluidende founder member clashes. Wolverhampton Wanderers vs Blackburn Rovers en Bolton Wanderers...
  • zwammy
    zwammy reageerde op het onderwerp Groep E.
    Gaat prima met de vrouwelijke scheids
  • Bernardo
    Bernardo waardeerde bqandy's bericht in het onderwerp Het weer met Leuk Leuk.
    In het noorden was het vandaag goed te doen met een graad of 25/26. Morgen niet. Gelukkig had ik een weekje Ameland gepland...
  • Bernardo
    Bernardo waardeerde zwammy's bericht in het onderwerp Het weer met Leuk Leuk.
    Hoogzwangere met nesteldrang. Die hitte is nog niet half zo gevaarlijk dan dat
  • Batigoal
    Batigoal reageerde op het onderwerp Groep E.
    En daar is al de 1-0 voor Ivoorkuet.
  • BlauwVinger
    BlauwVinger reageerde op het onderwerp Championship en lager.
    Het seizoen wordt geopend met twee welluidende founder member clashes. Wolverhampton Wanderers vs Blackburn Rovers en Bolton Wanderers...
  • BlauwVinger
    BlauwVinger reageerde op het onderwerp Het weer.
    Uit de categorie “de cursus omgaan met teleurstellingen gaat vanavond helaas niet door”, de volgende announcement:
    • 76a0fd01-9419-4af4-be4d-9a7f3f177e3d.jpg
  • zwammy
    zwammy reageerde op het onderwerp Het weer.
    Hoogzwangere met nesteldrang. Die hitte is nog niet half zo gevaarlijk dan dat
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Engelse bekertoernooien.
    QPR - Millwall ook wel... Plymouth - Exeter Beide clubs uit Bristol thuis, ook leuk. Misschien toch maar even kijken daar naartoe te...
  • JMD
    JMD waardeerde ALenstra's bericht in het onderwerp Engelse bekertoernooien met Leuk Leuk.
    West Ham United-Portsmouth is wel een leuke wedstrijd.
  • M
    Maasveld reageerde op het onderwerp Wat is er gebeurd met?.
    Slokdarm, dat is een hele vervelende. Hopelijk slaan de bestralingen aan en blijft het daarbij. Sterkte hoekmans!
  • M
    Maasveld reageerde op het onderwerp 1/16 Finale.
    De eerste kansrijke is meteen al naar de vaantjes. Er gaat nog wel een team met 3 punten door verwacht ik.
Bovenaan