Laatste bijdragen

  • bqandy
    bqandy reageerde op het onderwerp Het weer.
    In het noorden was het vandaag goed te doen met een graad of 25/26. Morgen niet. Gelukkig had ik een weekje Ameland gepland...
  • de waan
    de waan reageerde op het onderwerp 1/16 Finale.
    Het was destijds een salonnederlaag / -overwinning
  • de waan
    de waan reageerde op het onderwerp Het weer.
    Ik zat vandaag met stijgende jaloezie naar de temperaturen in Lauwersoog te kijken.
  • M
    Maasveld reageerde op het onderwerp [26 juni] Nederland - Tunesie.
    Morgenmiddag sowieso al een bruiloft, heb nu 's morgens ook vrij gepakt. Indien nodig woensdagmorgen ook maar gewoon vrij pakken...
  • M
    Maasveld reageerde op het onderwerp Het weer.
    Paniek!!!
  • Bernardo
    Bernardo reageerde op het onderwerp Het weer.
    Hier ook.
  • J
    Joost reageerde op het onderwerp Het weer.
    Hier mogen we zelf weten of we de kids naar school brengen. Er was sowieso maar les tot 12.
  • zwammy
    zwammy reageerde op het onderwerp Het weer.
    Tis nog flink warm nu
  • erka
    erka waardeerde JFK's bericht in het onderwerp Wat is er gebeurd met? met Leuk Leuk.
    Inhethoekje moest op een gegeven moment constant hikken. Dat hield maar niet op en is toen naar de huisarts gegaan die hem vervolgens...
  • Batigoal
    Batigoal reageerde op het onderwerp Groep E.
    Ivoorkust maakte een goeie indruk tegen Duitsland, dus ik denk dat ze deze eenvoudig zullen winnen. Ben vooral benieuwd of supertalent...
  • Abubakari
    Abubakari reageerde op het onderwerp [26 juni] Nederland - Tunesie.
    Eerste is Marokko en daarna evt Canada of Zuid Afrika. Lijkt me fijner dan Brazilie en evt Noorwegen of Frankrijk. Ik moet dinsdagnacht...
  • Abubakari
    Luis is een lieverdje in vergelijking met wat er bij Argentinië in het veld staat.
  • Bernardo
    Bernardo reageerde op het onderwerp Het weer.
    Waarom dan elders wel code rood en Noord-NL niet?
  • ALenstra
    ALenstra reageerde op het onderwerp Engelse bekertoernooien.
    West Ham United-Portsmouth is wel een leuke wedstrijd.
  • Mario
    Mario reageerde op het onderwerp Groep E.
    Curaçao- Ivoorkust vanavond. Het zal lastig worden, maar een stunt zou leuk zijn. Ik verwacht echter overwinning voor Ivoorkust.
Bovenaan