Laatste bijdragen

  • Bernardo
    Bernardo reageerde op het onderwerp Cambuur nieuws topic.
    https://cambuur.nl/nieuws/versterking-ilyes-hamache-maakt-overstap-naar-sc-cambuur/
  • Mario
    Mario reageerde op het onderwerp Het weer.
    In hele code rood gebied inmiddels.
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Het weer.
    Maakt qua temp niet veel uit hoor.
  • zwammy
    zwammy reageerde op het onderwerp Het weer.
    Zandzakken voor de deur!
  • Mario
    Mario reageerde op het onderwerp [26 juni] Nederland - Tunesie.
    Een nederlaag is niet nodig als Japan vaker scoort dan Oranje of minder gele kaarten pakt.
  • Batigoal
    Batigoal reageerde op het onderwerp [26 juni] Nederland - Tunesie.
    Dinsdag zou wel erg ongelukkig uitkomen; toevallig dan een drukke dag met vergaderingen. Toch maar duimen voor een nederlaag dus vanavond!
  • Mario
    Mario reageerde op het onderwerp Het weer.
    De scholen in Rotterdam gaan morgen dicht.
  • Mario
    Mario reageerde op het onderwerp [26 juni] Nederland - Tunesie.
    Dat is wel een betere tijd idd, en dan kom je ook in het andere deel van het schema terecht. Ivoorkust of Noorwegen in de 1/8 finale.
  • J
    Joost reageerde op het onderwerp [26 juni] Nederland - Tunesie.
    Ik ben ook een avondmens en ga zelden voor 1 uur slapen maar dit is me toch te laat. Morgenochtend om 7:30 verwacht mijn dochter toch...
  • Bernardo
    Bernardo reageerde op het onderwerp Het weer.
    Slechte code oranje morgen, sterkte in Co de Rood.
  • Batigoal
    Batigoal reageerde op het onderwerp Ajax Transfertopic.
    Volgens VI.nl nadert Ajax een persoonlijk akkoord met Caio Henrique, dus dat kan toch nog doorgaan. En Van den Boomen wordt definitief...
  • ALenstra
    ALenstra reageerde op het onderwerp [26 juni] Nederland - Tunesie.
    We kunnen beter tweede worden want dan spelen om 19.00 op maandagavond. En Ronaldo zegt dat Brazilië niet klaar is voor een wedstrijd...
  • Mario
    Mario reageerde op het onderwerp [26 juni] Nederland - Tunesie.
    Ik ga ook vaak laat slapen, en 01:00 is geen probleem. Als het lang gaat duren zie ik wel hoe het loopt. Ik kijk het sowieso nog wel...
  • Hankie
    Hankie waardeerde Abubakari's bericht in het onderwerp [26 juni] Nederland - Tunesie met Leuk Leuk.
    Ik ga zelden voor 4 uur naar bed, werk s Nachts en nu de kinderen uit huis zijn en de vrouw overdag aan het werk leef ik ook graag tot...
  • Abubakari
    Abubakari reageerde op het onderwerp [26 juni] Nederland - Tunesie.
    Ik ga zelden voor 4 uur naar bed, werk s Nachts en nu de kinderen uit huis zijn en de vrouw overdag aan het werk leef ik ook graag tot...
Bovenaan