Laatste bijdragen

  • Abubakari
    Die schoppen we lachend over de reclameborden nadat we een stuk uit zijn oor hebben gebeten.
  • ALenstra
    ALenstra reageerde op het onderwerp N.E.C Nieuwstopic.
    Youssef El Kachati verlaat NEC alweer na een jaar. Hij gaat in Ligue 2 aan de slag bij Stade Reims.
  • De Groene Scout
    De Groene Scout reageerde op het onderwerp Het weer.
    Vandaag viel het mij mee. Ook af en toe nog een beetje wind. Morgen zal het anders zijn; ik doe een kort half dagje
  • Hankie
    Hankie reageerde op het onderwerp Ajax Transfertopic.
    Ajax haalt een nieuwe doelman, Ter Stegen van Barcelona. Hij wordt een jaar gehuurd. Hopelijk is hij wel fit na een rugblessure en...
  • Batigoal
    Batigoal reageerde op het onderwerp [26 juni] Nederland - Tunesie.
    Ik twijfel om dat ook te doen. Morgen wel thuiswerken zonder vergaderingen, dus dat is wel prettig. Maar als de kans bestaat dat de...
  • J
    Joost reageerde op het onderwerp [26 juni] Nederland - Tunesie.
    Ik ga lekker wat eerder naar bed en zet om 6:00 de wedstrijd wel op. Telefoon op vliegtuigmodus en de TV van te voren op een andere...
  • PES5
    PES5 waardeerde Bernardo's bericht in het onderwerp Het weer met Leuk Leuk.
    Het is hier vandaag echt heerlijk, mag de hele zomer wel zo blijven, 23 graden volop zon en beetje wind. Genot!
  • PES5
    PES5 waardeerde Satyr's bericht in het onderwerp Wedstrijdshirts 2026/2027 met Geweldig Geweldig.
    Niks nieuws he, gewoon mooi
  • PES5
    PES5 waardeerde JFK's bericht in het onderwerp Wat is er gebeurd met? met Leuk Leuk.
    Inhethoekje moest op een gegeven moment constant hikken. Dat hield maar niet op en is toen naar de huisarts gegaan die hem vervolgens...
  • Abubakari
    Stand na de eerste 3 wedstrijden Argentinië (Abubakari)-Oostenrijk (Andre). 5-2 Schotland (Kralinger-Zuid Korea (Wigboldus) 2-2...
  • Hankie
    Hankie waardeerde Makanaky's bericht in het onderwerp Festivals en concerten met Leuk Leuk.
    Maandag sowieso altijd al een hele coole dag geweest.
  • Makanaky
    Makanaky reageerde op het onderwerp Festivals en concerten.
    Maandag sowieso altijd al een hele coole dag geweest.
  • Hankie
    Hankie reageerde op het onderwerp Het weer.
    Code rood voor morgen.
  • J
    Joost reageerde op het onderwerp Het weer.
    23 graden, zo fris is het hier al 48 uur niet meer geweest en gaat het de komende 72 uur ook zeker niet worden.
  • Hankie
    Hankie reageerde op het onderwerp Festivals en concerten.
    Check blij dat het maandag cooler wordt dan
Bovenaan