Laatste bijdragen

  • BlauwVinger
    BlauwVinger reageerde op het onderwerp Groep D.
    • 0c647231-3db1-46d4-9bf3-06122a21821b.jpg
  • J
    Joost reageerde op het onderwerp Het weer.
    Nee begrijp ik. Maar het verschil met die plek was wel heel opvallend. Bedankt!
  • Abubakari
    Abubakari reageerde op het onderwerp Groep K.
    Het is een hommage aan een Congolese legende. Maak nou niet altijd overal zo’n punt van.
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Groep K.
    O zeker, of wat te denken van die wortelman... Maar het blijft hetzelfde... En vervolgens klagen we weer dat de grote toernooien...
  • JMD
    JMD waardeerde erka's bericht in het onderwerp Groep K met Leuk Leuk.
    Wel interessant mochten ze ooit nog tegen België spelen.
  • Batigoal
    Batigoal reageerde op het onderwerp Groep K.
    Maar hij doet dit juist om aandacht te geven aan zijn land, dus dat lijkt mij logisch.
  • Mario
    Mario reageerde op het onderwerp Groep K.
    Ach ja, hier kleed een volwassen man zich als kaasmeisje of draagt een vrouw een kaas op haar hoofd. Dan heeft dit toch iets meer klasse.
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Groep K.
    Wel interessant mochten ze ooit nog tegen België spelen.
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Tennis.
    Morgen de laatste dag kwalificatie Wimbledon. Op 16 banen tegelijk eerst de heren laatste ronde, daarna de dames laatste ronde. Het is...
  • JMD
    JMD waardeerde Maasveld's bericht in het onderwerp Groep I met Haha Haha.
    Wat zal France Pierron daarvan vinden?
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Groep K.
    Ik vind het knap hoor, 90 minuten lang zo stil blijven staan, en mooi dat die man herdacht wordt, maar bij dit soort supporters heb ik...
  • Mario
    Mario reageerde op het onderwerp Groep K.
    Knap om zo 90 minuten te blijven staan..
  • Kralinger
    Kralinger waardeerde JMD's bericht in het onderwerp Buitenlandse politiek met Leuk Leuk.
    Ik geloofde je van de week direct, maar zag vanmiddag puur toeval een plaatje op FB hierover. Nou moet je social media nooit direct...
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Buitenlandse politiek.
    Ik geloofde je van de week direct, maar zag vanmiddag puur toeval een plaatje op FB hierover. Nou moet je social media nooit direct...
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Het weer.
    In de run van die kaart lijkt het dat het vrijdag in de loop van de middag al koeler wordt (onweer?), om 11.00 al 37 graden lokaal, maar...
Bovenaan