Laatste bijdragen

  • Miramar
    Miramar reageerde op het onderwerp Het weer.
    Onder het glazen dak en 2 miljoen kilo ijzer is het zwaar werken met alle veiligheids kleding aan.....
  • Abubakari
    Abubakari reageerde op het onderwerp Groep K.
    Levend standbeeld van Lumumba.
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Het weer.
    Ja, daar had ik ze al gevonden, alleen omdat je het specifiek over het KNMI had vroeg ik me af of ze daar ook stonden...
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Het weer.
    Onweersbui. Maar postte het met name om te laten zien wat er mogelijk is. Niet te veel waarde hechten aan de exactle locaties en tijd.
  • J
    Joost reageerde op het onderwerp Het weer.
    Waar komt die koelere puntje van 26-27 graden vandaag rond de Voerstreek?
  • Mario
    Mario reageerde op het onderwerp Groep K.
    Hij was er gisteren tegen Colombia bij. Opvallende supporter uit DR Congo. De eerste wedstrijd in de VS waren er inreis problemen...
    • images-1.jpeg
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Het weer.
    Weersites zoals Weerplaza en Wetterzentrale. Allemaal open data, erg goed geregeld in Nederland (y)
  • PES5
    PES5 waardeerde Eef de Kip's bericht in het onderwerp Het weer met Leuk Leuk.
    tsja, als het 18 graden in huis is heb je ook idd geen reden tot klagen, maar wellicht kun je je proberen te verplaatsen in mensen bij...
  • Mario
    Mario reageerde op het onderwerp WK Nieuws.
    Geweldig dit, en dat hij dan gewoon weer scoort tegen Panama 😂...
  • Reinoud
    Reinoud reageerde op het onderwerp Het weer.
    Voordeel van in Alkmaar wonen is dat hier vaak toch wel wat koeler is door de zeewind.
  • Satyr
    Satyr reageerde op het onderwerp Het weer.
    26 in Maastricht??
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Het weer.
    Waar op de knmi site vind je deze info? Ben ook benieuwd
  • Mario
    Mario reageerde op het onderwerp [26 juni] Nederland - Tunesie.
    Er wordt noodweer verwacht, dus dit kan een lange zit gaan worden..
  • JMD
    JMD waardeerde zwammy's bericht in het onderwerp Het weer met Haha Haha.
    het is te warm voor het buitenzwembad.
  • JMD
    JMD waardeerde Kralinger's bericht in het onderwerp 1/16 Finale met Leuk Leuk.
    Ik ga ervan uit dat 4 punten sowieso voldoende gaat zijn. Er zullen zonder twijfel ploegen doorgaan als nummer 3 met 3 punten. Het moet...
Bovenaan